Ga naar inhoud


bpm studio en lijsten


groeselt

Aanbevolen berichten

Ik gebruik vaak voor feesten bpm studio, hiermee maak ik van te voren 2 afspeellijsten die ik dan inlaadt en die faden lekker in elkaar over.

Nu vraag ik me af of ik bij het overzicht linksonder nu alles handmatig moet invoeren, artiest voor artiest en dan nummers toevoegen.

Hier ben ik volgens mij een hele dag mee bezig.

 

Kan bpm studio niet automatisch de structuur zoals hij op de verkenner weergeeft niet vanzelf erin zetten.

 

ps. Ik heb virtual studio al geprobeers, die doet dat wel, maar kan niet goed om met 2 lijsten en inelkaar overfaden.

Traktor studio idem dito.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens wat ik me nog herinner moet BPM dat wel aankunnen, ik heb daar vroeger nog mee gewerkt, dat ging toch vrij vlot.

of wees creatief met 2 directory's

ooit al eens gedacht aan een programma dat radio maakt?

Dat doet identiek hetzelfde al BPM, in de nonstop mode, daar kan men zo'n lijsten inzetten en die word dan netjes in elkaar gemixt.

Aan dat faden zitten niet zoveel toeters en bellen als bij BPM, maar als het boeltje op automatisch staat heb je zelfs bij BPM niet veel keuze.

Het voordeel is dat men daar ook parameters kan ingeven volgens bepaalde categorieën.

Die programma's werken met 2 audio kaarten, waarvan 1 gereserveerd voor de voor-beluistering.

 

ps ben je hier al eens gaan zien

http://www.scribd.com/doc/21774330/BPM-Studio-4-9-1-Manual#page=89

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze handleiding heb ik idd ook al doorgenomen, als ik bpm studio laat zoeken op de harde schijf, dan zet hij alle nummers in het rechter frame, en links zegt hij alleen gevonden, dan heb ik nog geen groepen.

Is er toch een manier om dit makkelijk te krijgen, ik kan de groepen wel zelf aanmaken, maar dan ben ik heeeel lang bezig en het nadeel is als ik in de toekomst nieuwe mp3tjes erin zet, ze niet automatisch in bpm studio in de juiste groep komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de ziekenhuisomroep waar ik dj ben maken we in het vak linksonder zelf lijsten. Maar je moet die inderdaad handmatig maken.

We hebben een lijst "standaard" en daarin zitten alle nummers die we ter beschikking hebben.

BPM staat ook zo ingesteld dat hij nieuwe nummers die we rippen van aangekochte cd's in die standaard lijst moet plaatsen.

Ook nummers die aangekocht zijn via itunes voegen we toe en komen in die standaard lijst.

Dit gebeurt allemaal met de admin account.

 

De dj's loggen in met hun persoonlijke account en maken zijn eigen lijsten.

 

Als er nieuwe nummers worden toegevoegd hoef je enkel die laatste nummers in de lijsten te slepen vanuit de standaard lijst en alles staat weer op punt.

 

Het is een berg werk om de eerste keer alles goed te plaatsen, maar eens alles goed staat is het fijn werken.

 

Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...