Ga naar inhoud


Diverse vragen 4200HD


Duikertje

Aanbevolen berichten

Heb nu een paar dagen de laatste firmware v2.11.16 op mijn 4200 staan maar heb geregeld dat het beeld van CD zenders vastloopt, ff heen en weer zappen en hij doet het weer rara hoe kan dit (gebruik de interne kaartlezer)

 

Lees ook heel veel over de Octagon Firmware wat geeft dit voor meerwaarden aan de 4200HD en is dit net zo makkelijk te installeren als de originele firmware en is dit ook in de NL taal te verkrijgen.

 

Zie bijlage voor de Systeeminfo zoals deze nu is.

 

post-32604-0-62637300-1355430075_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een octagon firmware heeft dezelfde na als voordelen als een Rebox firmware, dus problemen zijn ongeveer wel gelijk. Een reden om toch te kiezen voor een Octagon is als je iets meer wilt dan wat een standaard Rebox decoder kan. Ik zelf heb een CD en TVV kaart tegelijk in gebruik, deze heeft voor mij nog nooit goed gewerkt op een Rebox firmware, bij Octagon werkt de decodering via een plugin (MCAS) en werkt hierdoor volledig anders dan een Rebox firmware. In mijn specifieke geval dus veel beter. Verder is de firmware gewoon in het Nederlands, alleen de "look and feel/skin" ziet er wel iets anders uit. Ook lopen Octagon firmwares over het algemeen wat voor op de Rebox firmwares. Octagon heeft nu alweer een tijdje de .18 in gebruik.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

ik heb sinds een paar dagen de via de rebox site geadviseerde STAP 1 en STAP2 uitgevoerd en daarna de laatste firmware 2.11.34 er met usb sticks opgezet. CD pakket met de abonnee kanalen werken vlekkeloos. de FTA kanalen een stuk minder, maar die laatste bekijk ik wel met een oude SD tuner.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...