Ga naar inhoud


Magic site


Aanbevolen berichten


Yep, dik probleem. De Magic Cam wordt volgens de heren van Viaccess en Irdeto als piraat aanzien.

 

De productie van de Magic cam ligt al vier weken plat en Dream Multimedia hebben een verbod om deze verder te produceren.

 

Thans woedt er een juridische strijd tussen deze partijen. Wat uiteindelijk de oplossing zal worden moet de toekomst uitwijzen.

Je kan ervan opaan dat zowel Fortec als Arnion ook kortelings de strijdbijl kunnen opgraven, hun staat hetzelfde lot te wachten als Humax, Samsung, Hyundai, Magic Cam en Global Cam.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hola,

 

Waarom er geen MM word geproduceerd ? door het feit dat 1 komponent niet leverbaar is n.m de smartcard connector ! Dit zelfde lot is begaan met de ook nu populaire Ucas met 1.1417 sw. Fortec komt trouwens met 3 nieuwe receivers uit die (SIDSA) hardware embedded hebben en schijnbaar eenvoudig door hobyisten is aan te passen naar.....Magic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voilà,

Daar krijg ik straks een hartinfarkt van die betweters, waar haal jij weeral die info van?

 

Ik heb die info rechtstreeks van de fabrikant gekregen.

Als het je intereseert kan ik je de telefoonnummer geven en kan je mijn verhaal even nachecken bij de fabrikant.

 

Sorry hoor, maar zoiets maakt mij een beetje boos.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...