Ga naar inhoud


breedband internet via hsdi


scarlette

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik werd opmerkzaam gemaakt door een vriend dat er hier in de buurt de mogelijkheid bestaat om je aan te melden voor breedband internet.

Daar ik in het buitengebied woon zal ik waarschijnlijk nooit via kabel kunnen internetten.

mijn vraag luid,zou iemand willen kijken op de homepage van hsdi en zijn gedachte er over loslaten en zijn mening hierover willen ventileren zodat ik een beeld krijg of dit een optie voor mij is.

 

m.v.g.

scarlette

humax 5400,xcam, Vu+Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toevallig kreeg ik 2 dagen geleden ook te horen dat HSDI hier in December beschikbaar zou zijn. Helaas krijgen ook wij nooit internet via de kabel. Ik was dus eigenlijk aan het wachten op ADSL dat hier ook in December beschikbaar is. HSDI is eigenlijk gewoon WIFI, waarbij gebruik wordt gemaakt van een straalzender met een bereik van circa 4 KM. Je krijgt dan een kleine antenne op de dakgoot of aan de schoorsteen. De snelheid is dan iets van 440 Kb voor de prijs van €25,- per maand. Of je dit moet aanschaffen is maar de vraag. E.e.a ligt aan de techniek en de gestelde voorwaarden. Als ik eerst een jaar vooruit moet betalen voor een eventueel onbetrouwbare of langzame verbinding, bekijken ze het maar. Ook is het van belang wat je met je verbinding gaat doen.

Het is voor de gewone internet gebruiker in elk geval een redelijk alternatief t.o.v. ADSL of ISDN.

Dus we wachten eens even af wat ze op de infodag gaan vertellen die ze willen organiseren.

 

 

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...