Ga naar inhoud


Niet de juiste EPG en programma info


Daemyon

Aanbevolen berichten

Ik merk al een tijdje (zeker een week) dat er bij CD niet de juiste programma info in de EPG mee wordt gestuurd. Bijv. bij NGC HD is het nooit goed, bij andere kanalen ook niet. Soms is de "nu" info wel goed, maar de "next" weer niet. Hebben meer mensen hier last van?

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heden middag "aus bleuen hinein" pakte mijn Humax icord HD plotseling alle opgegeven dat en zowaar ik had in een keer alle Hollandse zenders op een rij en in HD.

Ik blij als een kind, na een hele dag pielen was het me dus toch gelukt.

Even alle zenders in mijn volgorde gezet en nog even gekeken of het na een half uurtje nog klopte en toen snel gekopieerd op een usb stick. Daarmee snel naar mijn ander humax icord HD en ze daar ook op gezet. Liep als een trein.

Kwam terug in mijn kantoor (waar dus de eerste staat) en ja hoor weer terug bij af. Alle zenders weer weg. Gewoon foetsie.

Nou ja in de huiskamer deed hij het nog........................dacht ik!!!! Niet dus, zelfde laken en pak, alles weer weg.

Niet getreurd had alles op een stick staan. Jammer die accepteerde hij dus ook weer niet.

 

Na een hoop geklooi toch weer alle zenders gevonden, niet de HD zenders , nee alleen via de astra 1 (19 en nog wat!) Gewoon in SD dus !

Ach ja dat is ook logisch je hebt 1 hoofdkaart en drie extra kaarten in huis met een HD pakket. Tja waarom zou je dan ook HD ontvangen, toch!!

Ga nu morgen naar Stadskanaal (50km verderop) daar zit een instalateur die er wel even na wil kijken. Ach je doet het maar toch!

 

Ik laat nog wel weten hoe het verhaal afloopt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat heeft dit met EPG te maken?, snap het verband niet.

 

@daemyon,

 

Kan je in zo´n Rebox ook plug-ins installeren, indien ja, probeer eens deze; EPG Refresh.

Moet je wel de zenders aangeven waarvan de update gedaan moet worden.

En als je hem dan op Nederl. 1 HD laat zoeken, hoef je niet ook nog de volgende zenders erbij te nemen; RTL 4 HD en andere.

Zie hier in de frequentielijst,

 

http://www.flysat.com/astra23.php

http://www.flysat.com/astra19.php

 

voor NL, 2 en 3 en alle andere zenders "combinaties in TP frequentie"

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emekli:

Nee de Rebox kan met de originele software geen plug-ins aan.

 

 

Ik zag ook al op NL2, de programmagegevens van andere programma's worden gewoon weergegeven. Kan ik hier bij CD een melding over maken waar ze iets mee kunnen? Lijkt me toch een probleem bij hun te zijn...

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fouten zouden toch veroorzaakt moeten worden door jouw ontvanger.

Ik en anderen, hebben wel een goede EPG.

 

Misschien in de winkel waar je hem kocht, eens andere software er op laten zetten, VTi of PLi.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me sterk Emelki, aangezien hij de info altijd goed doorgaf en ik heb geen invloed op wat doorgegeven wordt, dat komt van CD. Misschien is het alleen met de Rebox 9000 een probleem. Dus als mensen de 9000 hebben, laat even weten hoe je programma info is de laatste tijd...

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...