Ga naar inhoud


Venton 200s - verbeteringen in nieuwste firmware v3.35 ?


gors

Aanbevolen berichten


En die werkt prima.

 

Ik had een vriend van me die klaagde constant dat Ned 3 HD en RTL 7 HD om de paar seconden even bleef hangen, terwijl de andere zenders van de eerste 10 in het Canal Digitaal pakket prima beeld gaven. Ik dacht dat de schotel niet goed was afgestemd, maar dat bleek het probleem niet te zijn. Het was versie 3.21 die erin zat, en nadat ik de update naar 3.35 had gedaan was het probleem volledig opgelost.

Dus als je zulke problemen ook tegenkomt, zeker even de nieuwste versie erin zetten.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik heb de 3.35 er op gezet. Mijn vraag kwam er omdat er soms een kleine maar storende blokkering was op 1HD en CanvasHD en sommige SD kanalen na de omschakeling bij TVV. Op NED HD waren er nooit problemen,

Zal afwachten wat het op termijn geeft, op het ogenblik alleszins ok.

groeten,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erik , ik heb 2 schotels van ong 60 - 1 van TVV en 1 kleine camping die al een tijdje vast staat op Astra 2.

Deze laatste geeft opmerkelijk goede resultaten, ook op HD en is gekoppeld op een tunerkaart in een MEDION pc met oa DVDBprog.

De TVV is vast en met de LNB van TVV en geeft perfekte resultaten op de Philips (Pace) 7141.

Ik heb een paar sd tuners, ook perfekt, ook op de 2de 60cm schotel die draaibaar is met een oude TV antenne motor. Ik heb de elevatie zodanig gericht dat er sterke ontvangst blijft van 28E tot 5W. Geen skew.

Het was alleen de Venton die na de veranderingen bij TVV hikte; schijnt nu opgelost te zijn maar in ruil krijg ik natuurlijk de - lichtjes- vervelende verkeerde kanaalaanduiding bij het zappen met kanaalnummers; mij bekend uit het forum.

groetjes,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...