Ga naar inhoud


Hackpogingen sat4all.com


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Beste leden,

 

De afgelopen 2 weken hebben wij diverse (mislukte) hackpogingen op sat4all.com vastgesteld. Tevens heeft iemand (succesvol) ons privéberichten systeem misbruikt om honderden leden te spammen. Het bewuste inmiddels ex-lid heeft sat4all vanwege het overtreden van onze regels en de terechte waarschuwingen die hij daarvoor kreeg verlaten, om zich vervolgens aan te sluiten bij een forum waarvan de naam verdacht veel lijkt op die van sat4all.

 

Op dat forum houden zich enkele andere mensen op die van ons al een nadrukkelijk registratieverbod hebben gekregen omdat ze zich in het verleden herhaaldelijk op zeer asociale wijze hebben gedragen op sat4all.com, zich op andere sites op zeer asociale wijze hebben uitgelaten over sat4all.com, onze site hebben getracht te saboteren of zich bezig hielden met ernstige smaad en lasterpraktijken.

 

Nog steeds blijkt dat diverse leden van het bovengenoemde forum registreren op sat4all en het privéberichten systeem misbruiken om spam te verzenden. Hierover hebben zich diverse sat4all.com leden beklaagd.

 

Hierbij geven wij nogmaals aan dat deze personen op sat4all.com niets meer te zoeken hebben en wij hen nadrukkelijk verbieden nog langer gebruik te maken van alle inhoud op sat4all waarvoor registratie noodzakelijk is. Het gaat hier dan met name over de personen achter de aliassen: Brombeer, Jeroensky, Profile, pipodeclown, Evalientje, Nitro, Buut, Herbie, kannietwaarzyn, Corke enz, maar in feit geldt dat voor ieder persoon die in het verleden op sat4all een permanente ban heeft gekregen. In het geval van een permanente ban is de bewuste persoon dan ook echt veel te ver gegaan.

 

Wij beschikken over de diverse namen en adressen van de personen die ons lastig blijven vallen. Wij zullen dan ook bij een volgende hackpoging of ongeoorloofde registratie, aangifte doen van computervredebreuk, een spam klacht indienen bij de OPTA en waar nodig civielrechtelijk de geleden schade verhalen. Ook zal in geval van smaad, laster en/of het openbaren van privé informatie (waar dan ook) onverwijld aangifte bij justitie worden gedaan.

 

Dat je niet meer op sat4all wilt of mag komen is tot daar aan toe, maar de diverse hack- spam. laster en smaadpraktijken gaan echt te ver en hier trekken wij dan ook de streep.

 

Het Sat4all Team.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik doe hierbij een dringende oproep aan dat 'dat andere forum' om ons en onze leden gewoon met rust te laten.

 

Dat je sat4all niet meer wilt of kunt bezoeken is prima. Leg je daarbij neer, dat doen wij ook.

 

Jullie hebben van ons en van mij geen last. Ik registreer niet op jullie forum, ik praat niet over jullie forum en ik bemoei me niet met jullie forum. Verder ben ik gewoon bekend onder mijn naan en achternaam en iedereen kan eenvoudig op de daarvoor geëigende plaats opzoeken waar je mij kan vinden.

 

Laat smaad en laster (zeker vanuit de anonimiteit) gewoon achterwege. Dat is laag en laf en je kunt iemand daar ernstige schade mee berokkenen.

 

Maak het gewoon gezellig op je eigen forum zonder je verder nog met sat4all.com te 'bemoeien'.

 

Bvd.

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...