Ga naar inhoud


UFS-910 Titanit 1.25


verkerkbr

Aanbevolen berichten

Nieuwe versie 1.25 van Titanit is vandaag uitgekomen. Is nu online beschikbaar.

 

Werkt hier prima. Helaas past Oscam niet meer in het Flash geheugen. Oscam voor swap usb stick  is beschikbaar via het IPKT menu. Wel eerst feeds instellen op: 097.074.032.010 

 

Dan maar op de Oscam op de USB swap stick.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goede morgen

 

Bedankt voor de tip.

 

Wat zou een goede reden zijn om van 1.24 naar 1.25 over te gaan?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen

 

Bedankt voor de tip.

 

Wat zou een goede reden zijn om van 1.24 naar 1.25 over te gaan?

 

Beste DVBS,

 

er is niet een doorbraak, maar wel talloze bug fixes en uitbreiding van allerlei functie´s. Meerdere tuner drivers kunnen worden ingesteld.

 

Ik kan de eenvoudige en snelle opwaardering met de online versie van 1.25 zeker aanbevelen.

 

Het is toch wel bijzonder dat een relatief oudere box als de UFS-910 het met deze software, die steeds beter wordt,

nog zo goed doet.

 

Oscam is ook weer vanuit de server erop te zetten.

 

Nederlandse taal staat wel als keuze, maar werkt nog niet. Versie 1.25 is nog in testfase.

 

Ik heb nog geen minpunten kunnen vinden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederlandse taal staat wel als keuze, maar werkt nog niet. Versie 1.25 is nog in testfase.

 

 

 

Ik heb de vertaling een week geleden aangeleverd aan het Team: ik zal eens kijken of ik um aan de praat krijg dan kan ik testen hoe het er ingekomen is..

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste DVBS,

 

er is niet een doorbraak, maar wel talloze bug fixes en uitbreiding van allerlei functie´s. Meerdere tuner drivers kunnen worden ingesteld.

 

Ik kan de eenvoudige en snelle opwaardering met de online versie van 1.25 zeker aanbevelen.

 

Het is toch wel bijzonder dat een relatief oudere box als de UFS-910 het met deze software, die steeds beter wordt,

nog zo goed doet.

 

Oscam is ook weer vanuit de server erop te zetten.

 

Nederlandse taal staat wel als keuze, maar werkt nog niet. Versie 1.25 is nog in testfase.

 

Ik heb nog geen minpunten kunnen vinden.  

ok, bedankt.

 

Wanneer de definitieve 1.25 er is, stap ik over.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, bedankt.

 

Wanneer de definitieve 1.25 er is, stap ik over.

 

Beste DVBS,

 

de definitieve versie 1.25 is er voor online installatie of beschikbaar in de database.

 

De keuze voor de nederlandse taal werkt nog niet. Bij de keuze Nederlands verschijnt toch nog de Engelse versie.

 

Oscam is beschikbaar voor in de Flash of voor een USB Swap stick.

 

Werkt hier prima. Vannacht nog een opname gemaakt via het EPG menu en deze is prima overgekomen.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees ik dat goed? Kan je de instellingen (zenderlijst) van de 1.24 niet overnemen en moet je een truukje uitvoeren met 2 versies v SatChannelListEditor; of heb ik dat verkeerd?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste DVBS,

 

je kunt de instellingen van 1.24 gewoon gebruiken. Alleen de nieuwe SatChannellistEditor verandert het pad.

 

Dit even aanpassen in de oorspronkelijk stand. Ik heb die hier niet bij de hand. 

 

Verder lijkt het of dit programma geen verbinding met box maakt. Als ik eerst verbinding controleren doe. Verbinding is in orde vermelding en dan upload kies, dan werkt het gewoon.

 

Als je Oscam al op de swapstick hebt staan, dan werkt Oscam direct na de opwaardering naar 1.25. En hoeft je Oscam niet opnieuw te installeren. Maar misschien is het toch beter om dit ook te vernieuwen.

 

Groet,

 

 

Bram

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo

 

Is er al iemand die fatsoenlijk de kanalenlijst er in kan pompen?

Ik krijg hier met geen mogelijkheid de HD zenders van canaldigitaal in

Ik pak de henksat settings met de satelliet van 19.2 en 23.5

Alle SD zenders geen probleem maar geen enkele HD zender

 

M.v.g.

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste T,

 

alles werkt hier prima. Je kunt ook een reeds bestaande zenderlijst inlezen met SatChannelEditer.

 

SCE werkt wat ongewoon. Je moet eerst de bestaande zenderlijst inlezen in het oorspronkelijke formaat. Dus instellen op het oorspronkelijke formaat. Dan in SCE settings omzetten naar het formaat Titan. Zenderlijst wordt dan direct omgezet in het Titan formaat. 

 

Bij laatste versie van SCE moet je ook het pad voor de UFS-910 nog even terug zetten naar de de oorspronkelijke stand. 

En dan oploaden naar je UFS-910 box.

 

En uiteraard moeten ook de Oscam bestanden correct zijn.

 

Ik heb een en ander wel voor 13, 19.2 23 en 28.5 E CD Nederland en TV Vlaanderen.

 

Er zijn overigens ook een paar wijzigingen geweest bij Canaldigitaal HD kanalen voor als je misschien een oudere zenderlijst gebruikt.

 

Mijn zenderlijst is ook gebaseerd op de lijst van Henksat. Zoals aangegeven moet je die vervolgens omzetten naar Titan formaat.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Dank voor de hind verkerkbr

Ik snapte er al niks van dat ik alleen de SD kanalen zag

Inderdaad stond de tunner instelling niet goed

Deze even goed gezet en nu werkt alles weer zoals het hoord

We blijven weer lekker testen met de oude kathrein

Nooit gedacht dat hij het nog zo goed zou gaan doen

 

M.v.g.

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...