Ga naar inhoud


Kathrein UFS910, iemand een mooie picon "Kathrein" of "UFS910"?


dvbs

Aanbevolen berichten

Goede avond

 

Ben het een beetje beu om steeds de picon Atemio te moeten zien verschijnen; heeft er toevallig iemand eentje met "ons" merk?

 

Akvast bedankt.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste DVBS,

 

Atemio heeft de rechten van Nit gekocht. Tja, die wil ook wel reclame maken op de oudere generatie van Sat ontvangers.

 

Ik ben al blij dat we deze ook kunnen gebruiken op niet Atemio ontvangers.

 

De volgende stap is dat je deze prima firmware kunt krijgen tegen betaling van een gering bedrag.

 

Voor de Kathein UFS-922 ontvanger is TitanNit nu ook beschikbaar. Je kunt een basis versie gratis downloaden en wil je de uitgebreide versie dan moet je hiervoor een gering bedrag aan licentie rechten betalen.

 

Op zich ook wel logisch wat als de ontwikkeling niet aan de hardware fabrikant verbonden is (qua vergoeding), dat is geringe betaling aan de ontwikkelaar ook wel te begrijpen.

 

Kijk inmiddels uit naar een UFS-922 !

 

Groet,

 

 

Bram 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bram

 

Ik weet het wel, maar nu zet ik er een doorzichtige bij als ik niet snel een geschikte picon vind, maar had gehoopt op een al bestaande versie.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...