Ga naar inhoud


[UFS-910-912-922] TitanNit 1.26


verkerkbr

Aanbevolen berichten


Beste Frank,

 

goed om te horen dat het nu werkt. De rest is een kwestie van de juiste config instellingen.

 

Versie 1.29 draait hier 100 % zonder een enkele storing op mijn UFS-912. Snel en is super stabiel.

 

TitanNit is werkelijk perfecte software.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Frank,

 

staan de LNB en Disecq instellingen wel goed ? Tuner instelling en dan meerdere sats aangeven. Sat kiezen en dan A aangeven vervolgens de rode knop indrukken voor edit. Je krijgt de diverse opties waaronder die voor de Disecq versie. En dan verder naar B hetzelfde en zo verder.

 

Hier gebruik ik Disecq 1.1 en dan met de instelling uncommitted ........ en verder nog de port aangeven van de switch. Verder niets veranderen.

 

Ik heb hier de diverse config. Alleen zijn deze voor de Smargo. De interne share moet je zelf oplossen.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is lastig om na te gaan wat er is veranderd. Je weet echter nu hoe het gaat. De zaak er maar even opnieuw opzetten. 

 

De image met de juiste benaming kun je gewoon naar de usb stick kopieren. En als mini of maxi Uboot op je systeem staat, dan is een en ander zo weer draaiend.

 

Tuner instellingen goed zetten.

 

Zodat je in ieder geval de FTA zenders van de diverse Sat goed kunt ontvangen.

 

De zenderlijsten in Titan formaat erin zetten.

 

Wat overblijft is dan de Oscam swapversie met de standaard configs installeren. De standaard Oscam configs daarna aanpassen aan de CD of andere providers. Kan gewoon met Filezilla. En even letten op de rechten van de config bestanden. Deze kun je ook met Filezilla aanpassen.

 

De door mij gebruikte configs heb al eens eerder aangegeven. Die zijn echter voor een Smargo. (twee zelfs)

 

Dat is alles.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Windows kent geen ext2 file formaat. Daarom staat de eerste partitie dan ook in fat32 formaat. En daar moet je image opzetten met juiste benaming. Misschien is het handig ook even met een nieuwe geformatteerd USB stick te beginnen. Met CreateMini maak je de partities. Zou de aanvullende mappen, zoals swapdir en swapextensions er handmatig ook nog even opzetten.

 

En dan de start procedure.

 

LNB A edit knop en dan staat hier de keuze op Disecq 1.1 is er de keuze van Disecq command order en deze staat hier op uncommitted, etc.etc.. Uncomitted Disecq command input 1. Dat is eerste LNB op de Switch. Maar dat hangt mogelijk van de Switch af en de volgorde van je LNB´s.

 

De volgorde moet wel corresponderen met je lnb´s.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

de usb image in de fat32 zetten werkt niet..Ik heb de naam hetzelfde gedaan als in de dualboot maar dat werkt niet.Misschien moet het image bestand toch in de ext2 partitie. Verder is titannit de betere image maar kom ik niet verder. De diseqc instellingen zijn als volgt:

 

diseqc mode : deseqc 1.1

tone burst : none

committed command: none

diseqc repeats : 1

diseqc command order: committed, toneburst

uncommitted diseqc command: none

 

 

Bij lnb/ unicable :

 

voltage mode Polarization

Tone mode: Band

LOF/unicable : universal

 

verder staan de sats dan 19.2.= A   23,5 = B   28.2. = C   13.0 = D

 

Moet dit gewijzigd worden?

 

Op 23,5 ontvang ik geen enkele ned zender, tuning failed, maar ze staan wel in de lijst. Op 28.2 staat geen enkele hd zender zoals ITV HD of BBC HD, wel de gewone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A


diseqc mode : diseqc 1.1


tone burst : none


committed command: none


diseqc repeats : 1


diseqc command order: uncomitted ........etc


uncommitted diseqc command: input1


 


B idem


 


input2


 


C


 


input 3


 


etc.


 


Rest van instellingen laten staan.


 


Zo staat het voor mijn Disecq switch en in volgorde van de lnb´s.


 


Als je een schotel hebt met 4 lnb´s dan lijkt mij de logische volgorde 13.0 19.2 23.5 28.2, als je de aansluitingen op volgorde hebt. Kan ook andersom uiteraard.


 


28.2 O is de meest zuidelijke lnb (tegengesteld aan de richting) !


 


Zou er even de meest recente zenderlijst inzetten bijvoorbeeld die van Henksat. Wel even het formaat omzetten naar Titan.


 


Moet gewoon werken !


 


Ik heb hier nu een ufs-912 in gebruik en die heeft voldoende geheugen om zonder usb stick te werken. Gaat 100% perfect. Maar ook de ufs-910 (staan nu op zolder) deden het perfect met Titan.


 


Groet,


 


 


Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...