boomer22 Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 Canaldigitaal heeft een aanbieding met als overgaat op HD een N7 ontvanger krijgt en aangezien ik nog wacht op de dreambox goliath en er steeds meer niet HD zenders verdwijnen vroeg ik me af als je de dm7025 met bigbi sat schotel met 4 dubbele koppen en diseqc kan doorlussen naar deze ontvanger?
Emekli Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 (aangepast) Beste Boomer, Als je je eens verder verdiept, via dit en andere fora, dan kom je er al snel achter dat de gemiddelde lezer hier, niet erg gecharmeerd is van Can. Digitaal ontvangers. Veel beperkingen en "bugs". Sommigen zeggen, het is fijn voor de kanalen lijst, kan auto update krijgen. Dan zit je wel vast aan hun (onlogische) volgorde. Velen raden daarom een "Linux" ontvanger aan van bijv. Vu+, Dreambox of Maxdigital. Een Rebox is ook af te raden, slechte ondersteuning, zelfs updates lijden onder "bugs". Als ik je nú een goede en snelle ontvanger kan aanraden, kijk dan even hier: http://vuplus.com/productSolo2.html en let vooral op de CPU/RAM & Flash. Het is géén aanbieding ontvanger, maar zeker niet te duur. Je bent dus gewaarschuwd voor CD, daar kan je nog spijt van krijgen. 15 juni 2013 aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Gerard 76 Geplaatst: 15 juni 2013 Geplaatst: 15 juni 2013 X-Trend heeft ook goede decoders,erg gebruiksvriendelijk en goede ondersteuning van de fabrikant en ook softwarematig. Een ET4000 koop je al voor 169 euro,de NL versie wel te verstaan. Of een Maxdigital XP1000 ,kost 149 euro,ook een prima decoder. Ik zou zeker niet die gecastreerde decoder van CD nemen, daar krijg je zeker spijt van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen