Ga naar inhoud


kathrein ufs910 pkteam hyperion beeld


Frank1234

Aanbevolen berichten


Geen idee, maar bedankt voor de tip! Is het vrij te downloaden?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt. Hij start mooi op. Heb wel geen tijd om verder te "spelen".... :) !

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik het gedaan op de usb met maxiboot (maar dat is omdat ik het probleem heb dat multipart niet goed werkt onder Windows7 en dat icm de interne HDD v/d Kathy). Maar uiteraard moet het lukken met multipart.

 

Ondertussen toch even gekeken en ziet er mooi uit (lijkt wel OpenPli (maar dan niet zo stabiel als op de Dream)). Gelukkig wordt Titan in de flash behouden en die is wel 100% stabiel.

 

succes

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor. Da's hier toch al een hele tijd het geval. Titan in de flash en een paar andere E2's op usb. Met ART een nieuwe Titan erop en voor de rest niets veranderen, de usb-images blijven het doen. Enkel bij een nieuwe usb-image moet ik even de boottargs aanpassen (daar ken ik zelf niets van :) , maar bij AAF vind je de nodige commando's en die veranderen niet he)

 

Bovendien heb je toch een SWAP nodig bij Titan, dus de usb-stick is er sowieso.

 

gr

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

En inmiddels ook versie 3.......maar die loopt niet echt bij mij...crasht gedurig.

 

Heeft iemand deze werkend met mini? (puur uit interesse zenne; Titan in de flash is voor het echte werk he :) !)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...