martinV Geplaatst: 20 juli 2013 Auteur Geplaatst: 20 juli 2013 Hoi allemaal. Omdat ik jullie reacties echt enorm waardeer, hierbij de follow-up na mijn vakantie op het niet werkende recreatieset van CD. Ik ben op aangeven van de CD helpdesk medewerker naar een dealer in Rotterdam (ABE) gegaan om de LNB te laten testen. Hiermee blijkt volgens de techneuten niets mee aan de hand te zijn. Gelukkig had ik alles meegenomen en heeft men de ontvanger ook getest. Het blijkt dat deze niet goed werkt ondanks firmware update etc. Jammergenoeg wordt je ook daar alleen maar om de oren geslagen van; had je het maar hier moeten kopen etc. Heb wel duidelijk gemaakt dat ik daar niets aan heb als ik het rechtstreeks via CD koop. Vervolgens heb ik CD gebeld en deze gaat mij een retourform sturen zodat deze opgestuurd en vervangen kan worden. Hopelijk gaat het daarmee lukken. Ik heb alles natuurlijk wel thuisgehouden om te testen als de ontvanger binnen is. Ik werd overigens dit keer wel erg "bitchering" te woord gestaan door de dame van CD. Daar kan nog wel een en ander aan verbeterd worden. Nu maar eens kijken of er enige reactie gaat komen op mijn verzoek tot compensatie. Ik heb een recreatie-abonnement afgesloten, admin kosten betaald en een vakantie vol ergernissen omdat het spul niet werkt. Zeer teleurstellend allemaal. Samenvattend: weer een ochtend vol ergernissen en maar zien of deze impulsaankoop ooit gaat werken.
Gerard 76 Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 Dit is niet bepaald een fijne kennismaking met TV via CanalDigitaal nee. Kan me heel goed voorstellen dat je denkt,weg met die handel,voor mij geen schotel weer... Het is maar net wie je aan de lijn krijgt.
grondstof Geplaatst: 20 juli 2013 Geplaatst: 20 juli 2013 Ik denk niet dat CanalDigitaal op wat voor manier dan ook compensatie gaat aanbieden. Vermoedelijk proberen ze je van recreatie naar vaste abonnement houder te verleiden door het aanbieden van een vast 2 jarig kontrakt. Dat is meestal het enige wat men doet daar en de toon stelling bij CD als je een klacht hebt is nooit vriendelijk. De enige vriendelijke medewerkers(sters) zitten daar waar je een abonnement kan afsluiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen