Ga naar inhoud


Klachten aan het adres van TVV en CDS


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Regelmatig worden berichten aangemaakt over problemen bij TV-Vlaanderen (TVV) of Canaal Digitaal (CDS). Hierop komen dan altijd wel een aantal reacties in de aard van: Zaag zo niet. Denk je dat het op en ander beter is enz...

 

Nochtans beoogt de poster gewoon het melden van een probleem. En is het enige dat ie wenst een oplossing van het probleem.


Normaal zou het melden van het probleem aan TVV of CDS moeten volstaan. Maar iedereen die reeds een probleem gemeld heeft weet ondertussen wel dat TVV en CDS er zich nogal gemakkelijk vanaf maken. Hier een tweetal reacties die ik gekregen heb:


 

Op mijn vraag aangaande de ondertitels op Crime&Investigation:


Wij kunnen van hieruit geen aanpassing doen wat betreft het
(des)activeren van ondertittels. Als deze bij u niet aanwezig zijn,
raden wij u aan een fabrieksreset van uw decoder uit te voeren. 

 

En op mijn vraag aangaande de vertraagde ondertitels op de Vlaamse HD
zenders:


 

beste klant

wij kunnen daar niets aan veranderen . het ligt namelijk bij deze zenders zelf

onze excuses daarvoor


Ik wil hiermee niet opnieuw deze discussie openen, maar enkel deze antwoorden geven als voorbeeld hoe niets zeggend deze antwoorden zijn


Indien TVV of CDS een beetje meer hun best zou doen om beter te luisteren naar hun klanten en fatsoenlijke antwoorden zou verschaffen (en ook iets aan de problemen zou doen – in beide bovenstaande voorbeelden is uiteindelijk wel iets aan het probleem gedaan) dan zou er niet zoveel berichten verschijnen over deze problemen.


Maar door op verschillende fora deze problemen aan de kaak te stellen voelen CDS en TVV zich blijkbaar uiteindelijk toch aangesproken.

 

Of zoals in een ander probleem gesteld werd (over de belspelletjes op de Waalse TV)


Om een en ander aan de kaak te stellen, gingen Scheire en De Weert
aankloppen bij de Waalse mediaminister Fadilla Laanan (PS). “Het
antwoord van haar vertegenwoordiger was: ‘Zonder publieke
verontwaardiging kunnen wij niks doen’”, zegt Scheire.


Blijkbaar moet er eerst veel herrie gemaakt worden, vooraleer het probleem opgelost kan worden.


In dit geval, luisteren naar hun klanten en een betere communicatie van TVV of CDS zou heel klachten en berichten kunnen voorkomen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik stel voor dat je dit rechtstreeks meldt aan het M7 Group-management. Dit kan écht niet door de beugel!

 

Namen en voornamen van het (technisch) management vind je via volgende zoekopdracht: https://www.google.com/#q=%22technical+director%22+%22at+M7+Group%22+site:linkedin.com&fp=1

 

E-mailadressen zijn als volgt gestructureerd: voornaam.naam@m7group.eu

 

Als je naar Ron, Steven en Jon stuurt, zal de boodschap wel aankomen zeker?

aangepast door charlesduco
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...