martynair Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Hallo, Ik heb mijn abbo van canal digitaal aangepast (verbetert) via het internet. Ik wil graag nu weten wanneer het abbo in gaat. Krijg wel een bevestiging van canal digitaal, maar daar er niets over wanneer ik de zenders kan ontvangen. Ook op hun site kan ik niets vinden. Wie kan mij helpen? bedankt gr Martijn
Moderator ceesv Geplaatst: 25 augustus 2013 Moderator Geplaatst: 25 augustus 2013 Wanneer alles werkt zou je binnen 30 minuten je nieuwe kanalen moeten kunnen zien. Soms worden die eerst zichtbaar wanneer je de kaart even opnieuw "start", dus even uit en opnieuw in de kaartlezer stopt. Je kan eventueel daarna proberen een reactivatie van je kaart te doen, ook via internet aan te vragen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen