Kareltje538 Geplaatst: 17 mei 2014 Geplaatst: 17 mei 2014 Als je in het andere forum gekeken had stond daar bij dat ik in West-Brabant woon, misschien dat dat het is! Anyway, een paar post terug hierboven heb ik uitgebreid beschreven hoe je zelf hem laat scannen. Dan moet je het zo maar doen (heb ik ook moeten doen)....
Kareltje538 Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 BTW : die laatste software-versie 1.6.26 is niet goed! De EPG doet het niet en de channel up/down-toetsen werken dan niet op de ab.
hwebierstekers Geplaatst: 19 mei 2014 Geplaatst: 19 mei 2014 ik heb de oude softwareversie teruggezet. ik zal proberen op het einde van deze maand een juiste zenderlijst te maken voor regio 1111 Limburg. Had gehoopt dat iemand die voor mij zou maken....
Aanbevolen berichten