Ga naar inhoud


[UFS910] TitanNit 1.32 disecq settings


Oldereast

Aanbevolen berichten

Ik krijg het niet voorelkaar om de disecq settings goed te krijgen met TitanNit 1.32. Waar het met 1.02 pre alpha wel lukt (LNB 1,2 en 3 en daar een sat aan vast te zetten) lukt het mij niet bij 1.32. Ik heb 2 schotels, 1 met duo lnb en de andere op 28 oost met een uncomtted switch. Dit werkt prima op pre alpha. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan instellen? Het disecq menu van 1.32 is anders dan bij pre alpha.

 

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo

 

Zie ik het correct?;

 

- je hebt eerst een uncommitted switch; met een uitgang naar de duo lnb en eentje naar de 28.2 Oost-lnb?

 

-Wat heb je al ingesteld? (kan je eens een screenshot dumpen?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen

 

Wat je al kan doen is in het desbetreffende menu kiezen voor expert en bij elke lnb kan je de rode toets indrukken en elk afzonderlijk instellen... maar ik vermoed dat je al zover was?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt maar ik kan geen lnb aan een disecq koppelen, met de expert mode kan dat ook niet.

Hier de screenshots:

 

1.02:

 

 

 

1.02b.jpg

 

1.02a.jpg

 

Bovenstaande instellingen werken prima.

En dit is 1.32:

 

1.32a.jpg

 

Hiermee krijg ik geen beeld, ik kan ook geen disecq instellen.

 

Als ik dan op "disecq"druk en dan op red krijg ik dit en waarschijnlijk gaat het hier fout:

 

1.32b.jpg

aangepast door Oldereast

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was mijjn 1ste stelling correct?

 

De derde foto; helemaal bovenaan, probeer daar eens expert/uitgebreid ofzo in te vullen (ipv type A/B/C/D)  (heb mijn box nu niet bij me)

Dan onstaan er Diseqc 1 tot 64 dacht ik..

 

Als je dan weer rood drukt en ook jouw commando volgorde verandert (eerst uncommitted)?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Bram al dikwijls aangegeven heeft; het is echt wel een goede soft...het moet gewoon werken.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook prima software, ik draai al meer dan een jaar de Pre Alpha versie en dat voldoet nog steeds prima, nog geen een vastloper gehad ! Maar ik wilde eens kijken wat 1.32 inhield en die staat op een 2e UFS910 zodat ik daar mee kan testen. De soft ziet er veelbelovend uit :-) en veel mogelijkheden. Morgen heb ik het rijk alleen zodat ik kan gaan spelen met de instellingen, vooral die met de comitted en uncomitted volgorde. Ik begin nu door te krijgen hoe het werkt in 1.32. Wordt vervolgd.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...