Ga naar inhoud


[UFS-910/912/922]TitanNit 1.34


verkerkbr

Aanbevolen berichten

UFS910-912 TitanNit update naar versie 1.34.

Nieuwe versie van 1.34 van TitanNit is verschenen. Vanwege andere structuur is een online update bij deze versie niet mogelijk.

Download upgrade uit de AAF Database ophalen.

Bestanden in de juiste mappen volgorde op een USB stick zetten.

Recovery boot procedure uitvoeren.

Na opstarten:

Feed adres invoeren.

Oscam installeren

Oscam settings voor CD Nederland er opnieuw in gezet met FileZilla.

En voor de Smargo de betreffende driver aanzetten.

Opmerking: het advies is om alvorens update te doen. De extra geinstalleerde zaken eerst te verwijderen.  

 

En alles draait weer perfect.

 

    

Link naar reactie
Delen op andere sites


hij doet het netjes bij mij. booten van 0 tot beeld in ongeveer 30 seconden.

De onhebbelijkheid dat je niet meer elke kanalen lijst er in kan knallen zit er nog steeds in (zie: http://www.sat4all.com/forums/topic/335791-ufs910-gezocht-zenderlijst-titan/page-2?do=findComment&comment=2189907) .

 

voor de rest een mooie versie weer!

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Boes,

 

nieuwe versie 1.34 draait hier ook uitstekend. Moest wel even zoeken naar de Oscam instellingen. Oscam en de instellingen kun je naar keuze in /mnt zetten of in de flash. Bij installeren bleek ik de keuze /mnt aangegeven te hebben. Ja, dan kun je ze in de flash /var niet meer terugvinden 

 

Er zijn veel aanpassing zijn aangebracht en niet te vergeten nu het door jou in het Nederlands vertaalde menu´s. 

 

Kortom weer een forse stap voorruit.

 

Begrijp overigens je opmerking over de zenderlijsten niet. E2 zenderlijsten bijvoorbeeld laten zich perfect omzetten in het Titan formaat met de SatChannelListEditor 5.1. En zoals aangegeven werkt deze hier nu ook perfect onder Linux.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit de vertaling er in? had ik nog niet eens gezien. de onhebbelijkheid die ik bedoelde was dat je de transponders moet aanpassen met pilot on. dat was in de 1.2x versies niet zo.

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat ook zo als je je eigen zenderlijst uit de 1.32 haalt en in de 1.34 "pompt"?

 

ps: Nu al bedankt voor de vertaling! (heb de 1.34 er voorlopig nog niet opstaan)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je huidige zender lijst naar wens is en je maakt een backup  en zet deze weer terug, dan moet het goed gaan. het gaat  fout als je een standaard lijst gebruikt zoals de lijst van henksat. 

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik nog spijt ga krijgen dat ik maar één 910 heb. :)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pilot instelling is overigens, voorzover ik heb bemerkt, alleen van toepassing bij de Nederlandse CD HD zenders. En ook nog beperkt tot de UFS-910. Bij de UFS-912 is aanpassing transponders niet nodig.

 

In de E2 lijsten staat de pilot = auto en dat is met SCLE 5.1 heel eenvoudig te veranderen en dan de file omzetten naar Titan en saven.

 

Binnenkort komt versie 1.35 en deze kan weer online opgewaardeerd worden. Staat Oscam in de flash dan moet je deze weer vervangen met de settings. Heb je voor /mnt gekozen (bij de 912) dan blijven deze bestanden intact.

 

Voor 1.34 is echter installatie via een usb stick noodzakelijk.

 

TitanNit deed al prima en nu extra prima.

 

Groet,

 

 

Bram 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel vrije ruimte in de flash hebben jullie? (ligt hier beduidend lager dan met vorige versies)

 

-en weet er toevallig nog iemand hoe je het pad naar de picons aanpast?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is blijkbaar veel veranderd.

 

de picons zitten nu hier:

 

/var/media/autofs/sdb1/swapextensions/usr/local/share/titan/picon

 

en dan is het automatisch juist.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...