Ga naar inhoud


Upgrade AstonCrypt V1.05


Elstoplo

Aanbevolen berichten

Mijne heren,

 

Mijn smartcard van CD maakt gebruik van de AstonCrypt V1.05. Is al een wat verouderde versie en heeft het moeilijk met kaartlezen.

Ik lees op google dat het mogelijk zou zijn om zo'n module te voorzien zou zijn van nieuwe firmware waardoor deze geupgraded wordt.

Kan iemand op dit forum mij informeren wat hiervan waar is en of hoe dit dan zou moeten gebeuren. Een nieuwe kopen kost al gauw €60 tot €80 euries.

 

Graag wat tips a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

Klopt wat Wanderer vermeld, de Astoncrypt 1.03 en 1.05 waren de eerste cammetjes die wij voor de CD kaart konden gebruiken buiten de door CD aangeboden mediaguard cam maar deze zijn niet te voorzien van nieuwe software.

De opvolger van deze de Astoncrypt 1.07 wel in eerste instantie ota (via de satelliet) maar ook dat lukt al een paar jaar niet meer, wel gaat het als je een topfield uit de 5xxx reeks hebt.

 

Zorg als je er eentje via MP koopt dat er de software versie 2.26 op staat of tenminste 2.23 of 2.25 eerdere versies 2.17 en 2.18 geven op sommige hd kanalen geen beeld.

Heb je er eentje met 2.17 tot 2.25 en je wil alsnog 2.26 kan je hier altijd even vragen of iemand hem voor jou wil proggen, kost je in de meeste gevallen slechts de portokosten :grin:

 

Groetjes....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...