Ga naar inhoud


Mobile app TVV -> TV via internet?


brentje

Aanbevolen berichten

Sinds kort staat er een app in op google play (https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tvvlaanderen.epg.tvguide&hl=nl ) en een bijhorende website http://tv.tv-vlaanderen.be/default.aspx .

Ik heb de app geinstalleerd (er is trouwens ook een app voor IOS) en buiten de programma gids is hij niet bruikbaar omdat er blijkbaar een decoder voor nodig is. Maar als je alles eens goed nakijkt lijkt het erop dat TVV bezig is om TV langs hun VDSL lijnen uit te rollen. Of zie ik het verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,.

 

blijkbaar is er een mogelijkheid om de decoders van TVV aan het netwerk te hangen. 

Je kan dan je tablet koppelen aan de box en deze zo vanop afstand bedienen en programmeren.

 

Ik heb  geen TVV decoder en kan het dus niet testen.

Het is wel straf dat TVV enkel in Vlaanderen te bekijken, deze App in het Engels beschrijven

 

 

Verder gaan ze blijkbaar ook in zee met een filmaanbieder en kan je films huren.

 

 

mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Als je goed in de app kijkt is de nieuwe ontvanger identiek aan de Mobistar tv Livebox. Overgens is de app identiek aan de Mobistar tv app. Ik vermoed dat ze de hele boel overgenomen hebben. De Mobistar tv box is een Sagem, hij werkt wel niet met een TVV kaartje er in want de codering is anders. Ik hoop dat we via een update de boxen kunnen hergebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...