Ga naar inhoud


Desktop live streamen naar TV


P3P31

Aanbevolen berichten

Hallo forum

 

Geen idee bij welk forum ik zou moeten zijn voor mijn probleem dus heb ik maar dit algemene forum gekozen.

Ik heb een NFL GamePass genomen (nadat ESPN verdween uit mijn CD boeket) en ik kijk nu op mijn desktop naar NFL, op zolder, in de kou, nu het wintert niet ideaal dus.
De bedoeling was in de huiskamer op mijn Samsung smartTV te kijken maar daar heb ik minimaal Flash Player 10.2 voor nodig en je raadt het al, de TV heeft maar 10.1; op de TV upgraden is niet mogelijk.
Ik wacht nu maar op een FW upgrade van Samsung voor mijn TV. Maar tegen die tijd is mijn GamePass misschien al verlopen.

Mijn alternatieven zijn, na geklungel met kabels, ook niet ideaal:
-Op mijn smartphone met hdmi kabel naar de TV; gaat goed …. tot er iemand belt.
-Op de laptop van mijn partner met zelfde kabel naar de TV; gaat ook goed….. tot ze thuiskomt.

Ik heb al heel wat afgelezen op dit forum en ben al aan het rommelen geweest met VLC live streaming over mijn LAN maar dat is niet gelukt. (Opgeslagen video files streamen gaat overigens prima).

 

Misschien dat iemand hier op het forum een oplossing heeft.

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha Ha,

Nou bedankt voor de reacties.

Desktop naar beneden is wel de goedkoopste oplossing maar dat krijg ik er hier niet door.

 

Android stickie had ik nog nooit van gehoord.

Ik heb er naar gegoogled en heb nu goede hoop dat ik het daar mee voor elkaar ga krijgen.

Super tip dus.

 

Nogmaals bedankt.

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week komt de android stick TV en dan weten we het.

Nu draait de GamePass prima op mijn android smartphone en met kabel op de TV, maar dat is niet het probleem.

Mijn Samsung smartTV staat het installeren van software niet toe dus ook flashplayer 11.1 niet.

Dus nu kan ik de NFL niet rechtstreeks op mijn TV streamen.

Ik zal hier posten of het wel werkt met de stick TV.

Ben ook benieuwd of ik mijn VPN erop kan draaien en dan Netflix, HULU of NPO kan zien.

 

Wordt vervolgd. 

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het op jou Android telefoon goed draait, dan werkt het ook goed op de stick.

In principe kun je alles wat op de telefoon draait ook op de stick doen.

Tenzij je tegen een beperking van de hardware aanloopt, maar dat is logisch.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na een weekje klungelen met de stick (een Tronsmart MK908) is mijn probleem niet opgelost.

De NFL gamepass werkt niet op de stick.

Ik heb de browser geprobeerd, het inloggen gaat goed maar er ontbreekt een [WATCH] knop aan de interface zodat er geen stream geopend kan worden.

De mobile app ook geprobeerd maar die is niet compatible met mijn device, en weigert te laden.

 

VPN werkt prima; na het aanmaken van een nieuw google account kon ik de Netflix app op de stick zetten en in Nederland inloggen.

 

Dus vwb de Gamepass, nu maar wachten op de nieuwe firmware voor de Samsung smartTV.

.

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet helemaal thuis hier in.

Maar als hij het kan streamen vanaf zijn telefoon. (tot bellen)

Of met een laptop. ( tot partner thuis komt)

 

Maar zou een raspberry   zie ( http://www.sat4all.com/forums/topic/336308-raspberry-pi-adroid-stick-en-xbmc-ok/) geen uitkomst kunnen bieden ?

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha,

Ik ben ook niet helemaal of liever helemaal thuis hier in.

Maar ik heb geen probleem met streamen van de stick naar de TV.

Netflix NL/US en uitzending gemist van de NPO streamen prima over VPN en hier in de Franse bossen.

Mijn probleem is dat hij de NFL GamePass niet opent in de browser en/of de app niet laadt op de stick.

Ik heb nu 4 browsers geprobeerd maar ik kan niet in de goede page komen om de stream te starten zoals op mijn telefoon.

 

Bedankt voor het meedenken.... ik wacht wel op de samsung FW upgrade of op NFL tot ze de sticks ondersteunen.

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...