Ga naar inhoud


Port Forwarding met extra settings (help :( )


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik heb (tijdelijk) een andere modem omdat ik vrijdag van ADSL naar Fiber/VDSL? ben overgestapt.

 

Mijn nieuwe Fritz (7390) komt woensdag en dan is het allemaal weer lekker simpel en bekend.

 

Echter moet ik voorlopig een paar port forwadings hebben zodat ze kunnen blijven werken.

 

Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik hier moet invullen als ik b.v. Remote Desktop zou willen instellen.

 

Port.gif

 

Ik moet alles invullen anders accepteert hij het niet.

 

Stel mijn PC's IP is 192.168.1.1 en de poort is natuurlijk 3389.

 

Ik kom er niet uit :(

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor een modem heb je nu tijdelijk gekregen?

 

het lijkt me zoiets:

RDP

TCP

any  of ip van waaruit je rdp gaat doen

any  of ip van waaruit je rdp gaat doen

DSL_INTERNET

3389

3389

niet aangevinkt

192.168.1.1

3389

3389

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een ZTEYY (YY staat voor 2 Chinese tekens die niet op mijn toetsenbord zitten) permanent gekregen. :)

 

Maar het is enorm beperkt en ik ben nogal afhankelijk van VOIP.

 

Protocol is RDP/TCP? Dus beide?

 

"any  of ip van waaruit je rdp gaat doen"

 

Wat bedoel je hiermee? Van waaruit?

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

RDP je gaat rdp gebruiken

 

Je maakt vanaf een bepaald ip adres contact 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

RDP is dus gewoon de naam en TCP het protocol. Je kunt daar ook alleen UDP en TCP kiezen ;)

 

Ik neem aan dat je de WAN HOST adressen ook gewoon leeg kunt laten, zodat je overal vandaan kunt verbinden en anders vul je 0.0.0.0 en 255.255.255.255 in.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik haalde UDP en RDP door elkaar.

 

Ik kan de WAN adressen niet leeglaten en/of een min/max invullen zoals je aangeeft. Hij weigert die getallen simpel met de melding dat het geen geldige IP adressen zijn.

 

Vul ik mijn eigen IP in en probeer ik in te loggen vanuit mijn eigen adres dan lukt het niet. Probeer ik het intern met interne IP adressen lukt het ook niet. Vul ik het IP in van waaruit ze moeten inloggen lukt het ook niet.

 

Ik weet zeker dat ik ergens iets neit goed doe, maar voorlopig werkt het prima met Teamviewer. Het is toch maar tot morgen/overmorgen. Dan krijg ik weer een normale Duitse modem. :)

 

Thanks voor de hulp. Het werd meer een doel dan noodzaak om dit uit te zoeken, maar ik geef het op. Temeer omdat de "Engelse" beschrijvingen.... tja...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Probeer anders eens 1.1.1.1 en 255.255.255.254 of anders check je met http://www.mijnip.nl je eigen IP en met http://www.all-nettools.com/toolbox/smart-whois.php de IP range van je internetprovider (de provider waarvandaan je wilt gaan verbinden dus) en vul je die in.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En soms verwachten ze 3 cijferige input zoals 083.084.176.002  ipv 83.84.176.2

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...