Sjattuh Geplaatst: 7 december 2013 Delen Geplaatst: 7 december 2013 Ik heb (tijdelijk) een andere modem omdat ik vrijdag van ADSL naar Fiber/VDSL? ben overgestapt. Mijn nieuwe Fritz (7390) komt woensdag en dan is het allemaal weer lekker simpel en bekend. Echter moet ik voorlopig een paar port forwadings hebben zodat ze kunnen blijven werken. Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik hier moet invullen als ik b.v. Remote Desktop zou willen instellen. Ik moet alles invullen anders accepteert hij het niet. Stel mijn PC's IP is 192.168.1.1 en de poort is natuurlijk 3389. Ik kom er niet uit Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 7 december 2013 Delen Geplaatst: 7 december 2013 Wat voor een modem heb je nu tijdelijk gekregen? het lijkt me zoiets: RDP TCP any of ip van waaruit je rdp gaat doen any of ip van waaruit je rdp gaat doen DSL_INTERNET 3389 3389 niet aangevinkt 192.168.1.1 3389 3389 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2013 (aangepast) Ik heb een ZTEYY (YY staat voor 2 Chinese tekens die niet op mijn toetsenbord zitten) permanent gekregen. Maar het is enorm beperkt en ik ben nogal afhankelijk van VOIP. Protocol is RDP/TCP? Dus beide? "any of ip van waaruit je rdp gaat doen" Wat bedoel je hiermee? Van waaruit? 7 december 2013 aangepast door Sjattuh Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 7 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2013 Het lukt niet en het moet morgen vroeg werken... we gebruiken maar een paar dagen Teamviewer. Thx voor de hulp iig. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 RDP je gaat rdp gebruiken Je maakt vanaf een bepaald ip adres contact Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 8 december 2013 Beheerder Delen Geplaatst: 8 december 2013 RDP is dus gewoon de naam en TCP het protocol. Je kunt daar ook alleen UDP en TCP kiezen Ik neem aan dat je de WAN HOST adressen ook gewoon leeg kunt laten, zodat je overal vandaan kunt verbinden en anders vul je 0.0.0.0 en 255.255.255.255 in. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2013 Ja ik haalde UDP en RDP door elkaar. Ik kan de WAN adressen niet leeglaten en/of een min/max invullen zoals je aangeeft. Hij weigert die getallen simpel met de melding dat het geen geldige IP adressen zijn. Vul ik mijn eigen IP in en probeer ik in te loggen vanuit mijn eigen adres dan lukt het niet. Probeer ik het intern met interne IP adressen lukt het ook niet. Vul ik het IP in van waaruit ze moeten inloggen lukt het ook niet. Ik weet zeker dat ik ergens iets neit goed doe, maar voorlopig werkt het prima met Teamviewer. Het is toch maar tot morgen/overmorgen. Dan krijg ik weer een normale Duitse modem. Thanks voor de hulp. Het werd meer een doel dan noodzaak om dit uit te zoeken, maar ik geef het op. Temeer omdat de "Engelse" beschrijvingen.... tja... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 9 december 2013 Beheerder Delen Geplaatst: 9 december 2013 Probeer anders eens 1.1.1.1 en 255.255.255.254 of anders check je met http://www.mijnip.nl je eigen IP en met http://www.all-nettools.com/toolbox/smart-whois.php de IP range van je internetprovider (de provider waarvandaan je wilt gaan verbinden dus) en vul je die in. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 9 december 2013 Delen Geplaatst: 9 december 2013 En soms verwachten ze 3 cijferige input zoals 083.084.176.002 ipv 83.84.176.2 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjattuh Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2013 Ik heb vandaag mijn Fritz 7390 geinstalleerd. Alles draait weer als vanouds. Bedankt voor de moeite! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen