Ga naar inhoud


bevestiging wijziging


blitzteam

Aanbevolen berichten


Dat hangt van teveel factoren af. Is afhankelijk van wie hem bij CDS in ontvangst neemt. De één doet het zoals het hoort, wat voor bui die heeft. Zaak is om een aantal dagen te wachten. Als je een bevestiging ontvangt moet je hem goed bewaren! Je zou hem nog eens nodig kunnen hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg ineens een telefoontje van canal, naar aanleiding van mijn schriftelijke opzegging.

Aangegeven dat ik ook al telefonisch heb opgezegd( een flut antwoordt gekregen)

Komen ze met aanbod( settoppakketje), natuurlijk geweigerd.

Gevraagd om een schriftelijk bewijs.

 

men zou zeggen als al 2 personen een schriftelijk bewijs , naar mijn huisadres zullen sturen, er

niets meer mis kan gaan.(al heb ik hierover grote twijfels).

 

we wachten af.

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog steeds niets gehoord, email verstuurd.

 

wat is dit toch een waardeloze club.

 

zolang ik nog geen bevestiging heb , wil/kan ik nog niet overstappen naar andere provider.

 

zie dat mijn 2 extra kaarten nog steeds op 31-12-2013 contractduur staan en mijn hoofdkaart op 31-3-2014

 

ik weet voor 100000 % zeker als ik mijn zenderpakket wil uitbreiden, alles binnen een 0.00000001 sec geregeld is.

 

:mad:  :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je hoofdkaart nog op 31-3 2014 staat is dat de opzeg termijn, je hebt dus nog een contract verplichting tot die datum.

Voorop gesteld dat dit de informatie is op  jouw "mijn canaldigitaal".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je hoofdkaart nog op 31-3 2014 staat is dat de opzeg termijn, je hebt dus nog een contract verplichting tot die datum.

Voorop gesteld dat dit de informatie is op  jouw "mijn canaldigitaal".

 begrijp ik , het gaat me alleen maar, dat ze mijn opzegging bevestigen, zodat ik iets tastbaars heb,zodat ik kan bewijzen dat ik opgezegd heb.Lijkt me toch niet zo moeilijk na +/- 2 weken geleden opgezegd te hebben een bevestiging te sturen.

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Natte, jammer dat je een hele bevolkingsgroep benadeelt en als dom betitelt.

Tot zover ik weet kan elke Canaldigitaal klant een account aanmaken bij "mijn canaldigitaal".

 

@blitzteam, jouw schrijven is jouw bewijs dat der opgezegd is.

Wanneer je in een eventuele procedure dat kunt bewijzen heb jij geen probleem.

 

Normaal worden er door canaldigitaal opzeg brieven verstuurd, leden van dit forum hebben zelfs hier bevestigd dat ze per kaart en per pakket een aparte brief kregen.

Het zou kunnen zijn, dat jouw opzegging van 23 december door de vakantiedagen rond de jaarwisseling iets langer op zich laat wachten of nog in de stapel post  bij de bezorging ligt.

Misschien moet je iets meer geduld beoefenen. :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een goed begin van het nieuwe jaar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

heb een opzeggings brief gestuurd van 1 extra kaart, krijg gisteren de bevestiging binnen, mooi zo

 

krijg vandaag weer een brief met de bevestiging dat mijn andere extra kaart is opgezegd.

 

dus met andere woorden , nu zijn mijn 2 extra kaarten opgezegd. :mad:  :mad: :mad:  :mad:  :mad:  :mad:

 

ik zal blij zijn als ik van deze club af ben, wat een ..........(vul zelf in ) .......   bende

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...