Ga naar inhoud


[UFS-910 Titan pre Alpha] geen veronica, zoewel sd als hd


Oldereast

Aanbevolen berichten

Ik krijg het niet voorelkaar om veronica op mijn ufs-910 te laten "draaien" het beeld blijft zwart, zowel op sd als op HD. Alle andere kanalen in dezelfde (HD) stream werken wel. Ook de kaart is goed want als ik die in een andere tuner steek heb ik wel beeld. Veronica heeft het wel gedaan op deze oude maar prima werkende Titan.

 

Op de 910 zit oscam met een smargo, misschien dat daar iets niet goed staat.

aangepast door Oldereast

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Oldereast,

 

ik gebruik hier TitanNit 1.48 de allerlaatste versie op mijn UFS-912 en gebruik de zenderlijst van Icesat (omgezet met de SatChannelListEditor) naar het Titan formaat.

 

Ik gebruik een externe USB hub met een Smargo draaiend met Oscam.

 

Zojuist nog even geprobeerd. Prima ontvangst van Veronica zowel HD als SD.

 

En als het op de UFS-912 werkt moet het uiteraard ook werken op de UFS-910.

 

Overigens draait TitanNit super op de UFS-912. Fantastisch hoe goed dit werkt. Geen enkele reboot hoeven maken en dit al maanden achter elkaar.

 

Online update nat 1.48 is erg eenvoudig. Daarna het feed adres opnieuw invoeren en opwaarderen aanklikken.

 

Het enige wat ik dan nog moet doen is de toegevoegde oscam instellingen verwijderen, zodat er uitsluitend mijn originele Oscam instellingen. Bij de update worden er Oscam configs toegevoegd naast de bestaande. Heeft kennelijk te maken met Duitse instellingen. 

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bram,

 

dank voor je antwoord. Ik heb nog een UFS-910 staan en ik denk dat ik die in het weekend ga updaten. Dat had ik al een keer gedaan maar ik kreeg Oscam toen niet werkend met de Smargo en het zou best eens kunnen dat dat komt door die duitse instellingen.

In ieder geval weer het proberen waard !

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gekke is dat Oscam normaal werkt ondanks die dubbele configs. Ik haal ze toch maar weg.

 

Ik gebruik Oscam versie 7209 MNT. En kies mnt als instelling. De configs staan dan in swapextensions keys en blijven de instellingen bij een internet update behouden. Ook die van Oscam. Alleen komt er met de update een serie configs bij.

 

Groet,

 

 

Bram

 

Wel even opletten als je mogelijk een actieve hub gebruik. Dan reset de Smargo niet goed als de stroom erop blijft staan.

aangepast door verkerkbr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt inmiddels weer :-) In het oscam forum stond de oplossing in de vorm van een aangepaste oscam.dvbapi. Die had ik over het hoofd gezien. In ieder geval ga ik in het weekend mijn 2e kathy opdaten naar de nieuwste versie van Titan. Ben benieuwd hoe die werkt :-)

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oscam dvbapi:

 

# dvbapi configuration 
#
# types:
# P - Priority
# format:
# P: <caid>:[<provider>]:[<srvid>]:[<ecmpid>]
# I - Ignore
# format:
# I: <caid>:[<provider>]:[<srvid>]:[<ecmpid>]
# M - Map
# format:
# M: <caid>:[<provider>]:[<srvid>]:[<ecmpid>] <target caid>:[<target provider>]
# D - Delay
# format:
# D: <caid>:[<provider>]:[<srvid>]:[<ecmpid>] <delay (ms)>
 
 
I: 0622 #NL irdeto
I: 1817 #NL Nagra
I: 1818 #BE Nagra
I: 1819 #?? Nagra
 
P: 0100:00006A
 
Inmiddels is er alweer een nieuwe versie TitanNit verschenen 1.49
 
Je blijft wel bezig met die updates. Maar online is de upgrade heel eenvoudig uit te voeren.
 
Hoor wel hoe het verder verloopt.
 
Groet,
 
 
Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw: nu weet ik niet hoe het jullie vergaat; maar hier draait in nood zelfs de TVVlaanderen CI-module op de UFS910 (sinds v1.49).

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van voorgaande bericht de Aston CI module eens in de UFS-910 ingestoken met de CD kaart.

 

En na het initialiseren, het werkt !!!! In versie TitanNit 1.49 kun je ook volstaan met een CI module als de Aston.

 

Is wel erg buiten dit onderwerp. Misschien goed er even een nieuwe onderwerp van te maken.

 

Kennelijk is er nu ondersteuning voor deze CI modules en kan de Smargo in de kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...