Ga naar inhoud


[ufs 910 Titan-Nit] Hoe stel ik de epg nu goed in


Boes

Aanbevolen berichten

Hoi

 

 

Iets waar ik me nog nooit in verdiept heb is de epg instellingen: Ik krijg altijd maar een klein beetje info binnen via de epg. Soms maar 1 programma verderop, soms helemaal niets op een zender.... kan iemand mij vertellen wat een werkende instelling is?

Je zou toch de epg info van een week in het voren moeten kunnen krijgen?

 

En wat ik het beste kan kiezen media highway . openepg etc? (en wat is het verschil?)

 

thnxs alvast voor de tips.

 

 

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goede avond

 

MHW en MHW2 staan bij mij zelf uit. Correctie: MHW2: staat op altijd. Voor de Nederlandse zenders en de Duitsers volstaat dit. Soms helpt het wel om de EPG eens te deleten via het EPG-menu.

 

OpenEPG dient voor de Engelsen. Je zet het op always en stemt  een vijftal minuutjes af op het EPG-audio kanaal. Dan zie je alle EPG verschijnen.

 

Probeer de EPG op jouw SWAP-stick te krijgen (ook via het EPG-menu)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik krijg nu meer binnen op de nederlanders, maar toch blijven sommige zenders helemaal leeg (tips?)

Wat is het epg audio kanaal bij het engelse pakket?

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, als je in de zenderlijst kijkt blijven idd sommige zenders zonder EPG, maar van zodra je er op afstemt, verschijnt hier toch de EPG.

 

Epg-audio-channel ...

 

"Background audio" 28.2E, 11778 V QPSK 27500 2/3

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...