Ga naar inhoud


[UFS-910 TitanNit 1.49 Aston CI module]


verkerkbr

Aanbevolen berichten


Wat ik straf vind, is dat de box nu (althans hier) wél draait met een werkende cam (camrouting on) en dat je niet meer alle vermogen nodig hebt om storingsvrij te kunnen kijken, opnemen en afspelen (zelfs met interne HDD)

 

Wat ik me nu wél afvraag: hoe zit het nu met al die "probleem-boxen"? Lopen die nu ook storingsvrij?

 

Mannen, vrouwen... zijn er hier nog veel met zo'n box uit 2006?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste DVBS,

 

ik heb mijn 2 ufs-910's maar eens van zolder gehaald en van TitanNit 1.49 voorzien. Weet niet wat een probleem box is. Beiden zijn van verschillende bouwjaren maar werken prima. Weet alleen het probleem van de falende condensators, die overigens eenvoudig te vervangen zijn. 

 

En hoewel zij het ook doen met een Aston CI module, gaat het eigenlijk met een Smargo ook prima en is bovendien ook nog goedkoper.

 

Een klein probleem is wel dat je voor de HD zenders in de standaardzenderlijsten "pilot = on" moet aanzetten. Dit hoeft overigen bij de UFS-912 niet.

 

Had nog wel het aanzetten de Smargo driver over het hoofd gezien. Maar die staat nu eenvoudig in het menu.

 

Uiteraard moet je wel extra aangesloten spullen nemen voorzien van een eigen voeding. Zoals een USB HD en een USB hub.

 

Ik heb begrepen dat men de prima software TitanNit ook beschikbaar wel stellen voor andere ontvangers.

 

Geen enkel probleem hier.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bram

 

Zelf ben ik ook tevreden van mijn Kathrein.

Maar de reacties van andere gebruikers hier waren niet echt allemaal van die aard; en naar hun ervaringen met 1.49 ben ik wel benieuwd.

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...