Ga naar inhoud


TF5000PVR overleden, harddisk word nie (h)erkend door PC


lang

Aanbevolen berichten


Dat werkt idd niet want een Topfield gebruikt FAT24 formattering en wordt niet gezien in een Windows machine zeker niet als hij zelf op NTFS geformatteerd is. Ik zou proberen als je de opnames wilt behouden de 5000 weer aan de praat te krijgen, ik weet bijna zeker dat de voeding kapot is, voor pakweg 16 euro aan (bolle) elko's vervangen en hij doet het weer. De .rec bestanden op je schijf kun je wel bewerken met VideoReDo mits je ze op de pc weet te krijgen.

Een aantal jaren geleden gebruikte ik de Topfield 4000 pvr, daar kon je door gebruik te maken van tftool rn tfcopy bestanden op je pc bewerken, weet natuurlijk niet of de topfield 5000 pvr dit ook aan kan? zie http://www.kluesener99.de/

 

Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zijn ontvanger is na 8 jaar kapot gegaan de elektronica werkt dan niet meer dus kun je ook niets meer overzetten naar de pc :crazy:  Anders was het geen probleem ts heeft de HDD eruit gehaald en in een pc gezet maar dat werkt dus niet ivm met een afwijkende formatering van FAT24.

 

Met de topfield 4000pvr kon ik de HD aan de z.g.USB Hard disk storage hangen en het inderdaad FAT 24 omconverteren naar FAT32.

 

Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je het snapt de ingebouwde HDD is een IDE schijf die kun je volgens mij niet aan een USB storage hangen.

 

Ja bij de topfield 4000 pvr gebruikte ik ook de IDE Harde schijf, met name de Western  WD caviar SE Enhanced IDE Hard drive 200 GB werkte prima , dus ook om aan de pc te hangen en FAT 24 bestand om te converteren naar FAT 32, om bestanden (film) te benaderen.

En in het programma TFtool/TFcopy kun je dit doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 9 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...