Ga naar inhoud


Asus Laptop N73SV drivers


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Morgen weer verder. Tot nu toe kan ik het geen hier onder staat niet vinden.

 

Wat je zeker ook MOET installeren is ATKACPI driver and hotkey-related utilities die je vanaf de Asus Website kan downloaden. Dit zorgt ervoor dat je de Wifi/Bluetooth software matig kunt uit en aanzetten

 

Is er mogelijk iemand dichterbij die mij kan helpen.

 

Ik woon in Westervoort, en ik kan eventueel wel ricting Arnhem en omgeving komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het staat gewoon op de website van Asus  http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/N73SV/#support onder het kopje utilities...  En stond de schakelaar op ON

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je internet zou hebben op de laptop zou ik het waarschijnlijk voor je op kunnen lossen maar helaas dus 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zeker weten dat met je met Fn + F2  Wifi/BT aangezet hebt.   Als je die toetsencombinatie gebruikt krijg je onder in beeld 2 symbooltjes. Wel even goed opletten wat je doet de bediening is wat vreemd.

 

fn-f2_wifi_toggle_asus_g74sx-dh71_01.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Winwiz, ik had de juiste toetsen gevonden, maar ik zie niets gebeuren, op het gebied van Wifi.

Ik wil straks even kijken of de laptop bekabeld wil werken?

 

En heb inmiddels het programma PCI-Z op de laptop staan.

Hoe werkt dit programma, graag nader uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ook verder gekeken op internet.

Kom daar nog enkele gebruikers tegen met de zelfde problemen.

Ik blijf nog verder zoeken.

 

Een andere vraag: zou het mogelijk zijn, om het recover systeem opnieuw op de laptop

te laten zetten. (even een gedachten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pci-z starten.. zorgen dat vendor en device kolommen goed zichtbaar zijn en hier een screenshot plaatsen (kun je vanuit het programma zelf maken vanuit het menu file)  Dan weten we in ieder geval wat er onder de kap zit.

 

Ik krijg ook het idee dat je ATKACPI drivers niet goed geïnstalleerd zijn. Reageert hij wel op andere Fn combinaties zoals Fn + F11 of Fn + F12 voor het geluid. (je moet dan ook animaties in het beeld zien)

 

Zie de bijlage wat je hoort te zien bij Fn+F2 en bij Fn+F12 

IMG_1458.JPG

IMG_1459.JPG

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drivers die ik stuurde als bijlage voor je Wifi moeten dus werken.. Het zijn dezelfde als in deze laptop.

 

Maar heb je internet op die laptop (bekabeld) of niet

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Vertel mij maar wat ik verkeerd doe.

Vandaag bij een andere computerzaak geweest, drivers allemaal meegenomen, en zij kwamen er niet uit.

 

Zou eventueel met Windows 8 alle drivers mee geïnstalleerd  worden ???

aangepast door Henri Aalten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet ik kan dat niet zien... Ik stel alleen een simpele vraag....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...