Ga naar inhoud


Zenderlijsten Amiko Alien 1


snood

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar de meest up to date zenderlijst voor de Amiko Alien SHD 8900 , tevens ben ik op zoek naar een eenvoudige manier om deze in de ontvanger te zetten, ik heb het met dogsettings geprobeerd, dit ging op zich vrij eenvoudig alleen zie ik dat ik nog steeds heel veel dubbele of verouderde zenders in mijn ontvanger heb staan.  hoe kan ik deze het beste opschonen?

 

Wie kan mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaal gesproken zitten er kant-en-klare zenderlijsten in Spark.

Nog gemakkelijker is een FTA-search en dan handmatig CDS toevoegen. Zo gebeurd en je hebt alles.

Je kunt vervolgens zenders alfabetisch zoeken.

 

Eerst even terug naar de fabrieksinstellingen gaan om vervelende dubbelingen uit te sluiten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb begrepen dat de kant en klare zenderlijsten eg verouderd zijn en na alle transponderwisselingen vaak zenders op een verkeerde plaats hebben. ik wil graag het handmatige werk voorkomen :-) en voor mijn andere ontvangers waren er altijd wel kant en klare lijsten lekker opgeruimd en up to date  beschikbaar die ik via FTP naar de box kon overzetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb begrepen dat de kant en klare zenderlijsten eg verouderd zijn en na alle transponderwisselingen vaak zenders op een verkeerde plaats hebben.

Dat klopt, en daarom scan ik de gewenste sats FTA af en voeg vervolgens handmatig CDS toe. 

Daarna zet ik ze alfabetisch en kan ik op alfabet of per sat/alfabet zoeken. Je kunt ook per provider of coderingssysteem zoeken.

 

Actueler kan je niet krijgen. En bovendien is het maken van voorkeurslijsten in Spark een peuleschil. 

Daarna sla je het geheel op in de backup.

Geen betere zenderlijst dan deze.

 

Zenderlijsten van anderen moeten ook vaak worden geupdate. Kun je beter je eigen lijsten bijhouden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...