Ga naar inhoud


Rebox 4200 uitzending gemist hoe?


inverto

Aanbevolen berichten

Hallo forummmers

 

Sinds kort heb ik er een Rebox 4200 bij. Geupdate naar de laatste firmware en fabrieksreset gedaan. Webzeal via Nas toegankelijk gemaakt en opnemen en terugkijken gaat prima op de NAS. Volgens de vele meldingen van de nieuwe software zou de box ook in staat moeten zijn van uitzending gemist gebruik te kunnen maken. Ik heb al van alles geprobeerd maar kom er niet echt uit hoe. Heeft een van jullie tips?

Wat me verder nog opviel is dat in het menu geen "Kanalen zoeken" staat zoals op mijn 9000 maar "service search" is dit bij andere 4200 bezitters met dezelfde frmware ook het geval?

 

Groet Inverto

Rebox RE-9000 bl 1.54 fw 1.11.62, Rebox 4200 bl 6.20 fw 2.11.61, Multytenne 45 mono, Triax 88 met triax multiblok 13,0/19.2/23,5/28,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben ook heel tevreden met mijn 4210PVR.

Uitzending gemist vind je als volgt: menu, dan TV Portal+, dan Multimedia kiezen. Je vindt 9 tegels, maar rechts zijn er meer. Een daarvan is uitzending gemist.

Ik geef zelf de voorkeur aan: downloaden op PC, overpiepen naar harde schijf (of in jouw geval NAS) en dan met Rebox de mpg file afspelen.

Voor zender management gebruik ik tot volle tevredenheid SetEditFdu-HD van Litzinger.

Sommige opgenomen TV programma's kan ik uitstekend bewerken en als mpg file weer af laten spelen door de Rebox; maar dat was je vraag niet.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...