Ga naar inhoud


Frequenties ziggo t.b.v. cables.xml


Consolez

Aanbevolen berichten

Ik heb begrepen dat ziggo tegenwoordig alleen nog maar per regio informatie doorgeeft via het signaal.

 

Hierdoor is mijn belangrijkste bron voor update niet meer actueel.

 

Heeft iemand een advies over hoe de frequenties zelf te achterhalen (regio 1111).

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de link staat alle info die je nodig hebt, doe dat eens .....

 

Bedankt voor de reactie maar kun je specifiek aangeven welke info uit die post me gaat helpen ?

 

Een cablescan werkt niet fatsoenlijk. De tool is inderdaad wel handig alleen worden er op digitalekabeltelevisie geen updates meer geplaats voor regio 1111. Dat is de aanleiding van mijn vraag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad jammer dat er geen info meer beschikbaar is op die site voor regio 1111,een alternatief is welkom !

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit niet in Noord dus aan dat overzicht heb ik weinig. Als ik een scan zou kunnen maken dan had ik de vraag hier niet gesteld.

Waarom kun je geen scan maken?

Je schrijft immers

Een cablescan werkt niet fatsoenlijk

 

Misschien kan je dus wel met hun software jezelf en anderen helpen?

aangepast door Hoeba

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...