Ga naar inhoud


SAT60FTA easy-one s1


nol

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Elro ontvangertje staan van mijn zwager die het niet doet en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Als ik hem aansluit en spanning er op doet gaat die gewoon aan, het power lampje en lock lampje gaan gewoon branden.

Maar hij reageert bijna niet op een knop ! Niet via de afstandsbediening maar ook niet op de ontvanger zelf.  Ook zie ik niets oplichten of wat dan ook.

Soms zie ik iets op de TV maar het lijkt er op dat die gelijk vanzelf uit gaat

Ik weet dat het allemaal erg duister klinkt maar misschien dat het toch iemand wat zegt, dan hoor ik het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Net even op Google gekeken. Dat apparaat wordt aangeboden tussen de 20 en 45 Euro. Alhoewel het lovenswaardig is om eraan te hobby-en. Kostentechnisch is het een zinloze actie. Koop gewoon een nieuwe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik doelde op de economische waarde van dat toestel of het het wel waard is om hieraan te gaan repareren. Je oude Fortec-Star was ooit beduidend duurder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat en dat is ook zo maar voor het zelfde geld heeft iemand zo´n kastje en heeft dat ook meegemaakt en is dit met een simpele  oplossing op te lossen.

Hij blijft dus nog even in de schuur liggen met de hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...