Ga naar inhoud


Camera beheer software


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Heren,

 

Misschien heeft één van jullie kaas gegeten van camera beheer.

 

Stel ik heb een groot terrein met verschillende gebouwen. Op dat terrein en in de gebouwen hangen op verschillende plaatsen camera's.

Die camera's dienen verschillende doelen. Sommige camera's zijn voor beveiliging, andere camera's zijn bedoeld om de goede werking van een machine in de gaten te houden etc.

 

Iedere camera heeft dan ook een functionele eigenaar. De afdeling beveiliging gaat over de beveiligingscamera's en de afdeling productie gaat over de productiecamera's. En soms "lenen" ze ook beelden van elkaar. Dan kan beveiliging meekijken bij een machine om te bewaken dat er niet met de machine gerommeld wordt.

 

Waar ik nu naar op zoek ben is een systeem waarin ik van al mijn camera's kan registreren waar ze hangen, van wie ze zijn, waarom ze er zijn, wie er allemaal kunnen meekijken, welke eisen er dan aan die camera gesteld worden etc.

 

Ik wil dus als het ware een logische camera database.Ik ben niet geïnteresseerd in welke merk en type camera er nu echt hangt. Ik wil ook niet naar de beelden kunnen kijken en ik wil ook niet weten of de camera stuk is of niet. Daar hebben we andere systemen voor.

 

Het idee erachter is dat we deze database bij nieuwbouw alvast kunnen vullen aan de hand van bouwtekeningen.

 

Een heel verhaal maar wie weet of zoiets bestaat?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus: een tool die je toelaat aan asset management te doen...

Kom je dus bij Facility Management of facilitair beheer uit

 

 

vroeger had je Baan, dit is nu Infor geworden; maar er zijn ook vele anderen die dergelijke pakketten aanbieden

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoiets. Ik ben niet helemaal thuis in asses management. Maar daar hebben we een aantal systemen voor. Probleem is dat die allemaal uitgaan van fysieke camera's terwijl ik wil uitgaan van logische camera's op een bepaalde locatie waar nog helemaal geen fysieke camera aanwezig is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...