Ga naar inhoud


Vraagtekens bij SAB SMS 17/8 Multiswitch


FrankieV

Aanbevolen berichten

Omdat ik meer coax kabel heb dan aansluitingen heb ik gekozen om een Multiswitch te gaan gebruiken. De leverancier had geen EMP Multiswitch 17/8 Profi Line PUI-6 in het assortiment, maar wel SAB switches. Het vreemde is dat op alle websites, dus ook die van deze leverancier, dat deze SAB SMS 17/8 switch alleen kan werken met quattro lnb's. Zoals jullie onderaan zien, heb ik quad lnb's. Wat schetst mijn verbazing na het openen van de SAB doos; er staat groot op gedrukt voor Quad en Qattro lnb's. Heb hem dus maar gekocht. In de handleiding staat weer, alleen voor quattro lnb's. Voordeel is wel dat de importeur in Nederland zit. Beetje vaag allemaal. Wie kent deze switch, en weet er wat meer over te vertellen.

 

post-34857-0-16630200-1400517066_thumb.jpgpost-34857-0-96388200-1400517092_thumb.jpg

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb recentelijk een atemio switch geinstalleerd 9/17 en daar stond tot mijn verbazing ook geschikt voor quad lnb's op, ik heb wel quatro's gebruikt en werkt gewoon perfect. Ik vraag mij af of hij volledig functioneel is met quad en ik denk dat je de sab moet programmeren als je quad gaat gebuiken of hen je switches op de sab?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of heb je switches op de sab?

 

Nee, geen switches of zoiets. Dit heeft de emp wel.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voeding van de switch is defect en geruild tegen een EMP 17/8 Multiswitch. Prima service van de winkelier! Doet het prima nu.

Xtrend ET-10000 (1TB HD & Open PLi 4.0) --> 2x Max Digital XP1000 (Open PLi 4.0) --> EMP MS17/8PIU-6 V10 --> Visiosat Big Bisat met 4 Quad Alps lnb's (Astra 1,2,3,Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De SAB switch is op zich een prijs qualiteits goede switch , jammer van de voeding maar dat kan ook bij de andere merken gebeuren .

Het is en blijft per slot van rekening electronica .

Netjes dat de winkelier het omgeruild voor je ;-)

Ik ben bekend met de SAB switch en hun service dus waarom geen SAB ipv de EMP die je nu ervoor terug hebt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...