Ga naar inhoud


M7 SAT 801 voor FTA zonder kaartje tv vlaanderen


jvasabra

Aanbevolen berichten

Hallo,

Dom, maar toch gebeurd. Het TV Vlaanderen kaartje is zoek geraakt in mijn vakantiewoning. Kan ik een M7 SAT 801 laten werken zonder tv vl kaartje? Natuurlijk niet voor de abonnementzenders maar bijv voor BVN en de andere Free to air zenders. PS Een vervangkaartje bestellen bij TV Vlaanderen is geen sinecure... Nu al bedankt voor een snel antwoord, Jacques ( Costa Calida )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sis de kaart door jezelf weggeraakt of is hij weggeroofd? In tweede geval onmiddellijk kaart als gestolen melden bij TVV. Zo voorkom je A: gratis kijken door de dief en B: beschuldiging van Cardsharing als hij bij de verkeerde terecht komt (en TVV al je kaarten afschakeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de twee antwoorden.

 

De ontvanger zou dus kunnen werken zonder kaartje. Moet ik dan alle FTA zenders ( opnieuw?) inladen via Astra 19.2? Nu is er alleen "fastscan gebeurd voor de tV Vlaanderen zenders, Dat dacht ik toch, want hijj werkt al een paar jaar zonder wijzigingen of problemen.

 

 

Ook bedankt voor de waarschuwing , maar gelukkig is het kaartje gewoon verloren door mijn broer die de vakantiewoning gebruikt heeft en het kaatje mee terug moest brengen........dom, ik weet het.

 

Groeten, Jacques

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verloren of gestolen maakt niet zoveel verschil.

Je weet niet wie de kaart in handen krijgt dus is het zaak om de kaart door je provider te laten blokkeren.

Dan pas weet je zeker dat er geen misbruik van gemaakt kan worden.

Bij CanalDigitaal is de kaart overigens verzekerd tegen verlies en defect, of dit bij TvVlaanderen ook zo is weet ik niet.

Dat zou je nog even kunnen informeren bij TvVlaanderen.

 

Of je een nieuwe FTA lijst moet laden kan ik geen antwoord op geven, dat hangt of van je eigen voorkeur.

Met de TvVlaanderen lijst krijg je ook de betaalzenders als je zapt en dat kan erg vervelend zijn omdat je dan vaak geen beeld krijgt.

Bedenk wel dat er zonder kaart geen weg terug is naar de TvVlaanderen lijst.

De decoder kijkt naar de kaart, met een TvVlaanderen kaart krijg je de lijst van TvVlaanderen en met een CanalDigitaal kaart krijg je de CanalDigitaal lijst.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...