Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor je inzet en ik hoop dat je veel succes hebt in je nieuwe uitdaging.<P>succes ermee!!!!!!<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste teebee jammer, maar voor jou de juiste keus.<BR>ik hoop dat dit board op dezelfde manier door blijft gaan, en kom nog eens langs waaien als je even tijd over heb.<BR>bedankt voor je inzet en veel sucses met je nieuwe baan.<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi TeeBee,<P>Je hebt dit toch even mooi op poten gezet, ik vind deze site en ik denk dat iedereen dit vindt, De Beste Sat site die ooit ontwikkeld is. <BR>Heel veel succes bij je nieuwe werkgever en ik hoop dat je af en toe toch nog even langs komt op deze geweldig site.<P>Gegroet Een trouwe Fan.<P> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

(: (: (: Drie dagen wegens omstandigheden niet op het board geweest , dan is dit wel even schrikken hoor maar begrijpelijk. Ook vanwege mij SUCCES !!!!<P><BR>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je vertrek je hebt mij en alle andere sat4all (als ik het misschien mag zeggen) collega's erg goed geholpen!!!<P>Het ga je goed!!!<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes<BR>en bedankt voor het opzetten van dit board<BR>je verlaat het beste board maar het blijft het beste board we zullen je missen<BR>het beste<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

TEEBEE ook van deze kant bedankt voor alles ik weet zeker dat je het daar naar je zin zal krijgen. M... is gewoon een toffe peer.<BR>CU there.......<P>GAROETUH SPJ....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teebee,<P>Dankzij jouw board en inspanningen heb ik vele avonden geklungel om kunnen zetten naar<BR>een leuke hobby, waarbij ik ook nog eens weet wat ik doe. (meestal).<BR>Hartstikke bedankt en een megasucces met jouw nieuwe baan.<BR>Ik ben wel nieuwsgierig waar? Rijssen??? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja TeeBee<BR>ook van mijn kant heel hartelijk bedankt voor het opzetten en voor het onderhouden van dit fantastische board en het ga je goed bij je nieuwe werkgever....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...