Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi TeeBee,<BR>jouw vertrek valt me zwaar, jij was degene, nu reeds een hele tijd geleden die me de eerste hulp bood bij de zwarte beelden waar een beginner mee te maken kreeg, jij hebt me geholpen met mijn eerste stappen op het satellietgebeuren.<BR>Bedankt voor alles TeeBee, het ga je goed!!!<BR>Beste groetjes,<BR>Johnny.<P>------------------<BR>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat valt er aan bovenstaande nog toe te voegen??Ik kan alleen maar voor mezelf spreken,TeeBee bedankt voor je tomeloze inzet jewelwillende hulp en voor dit zeer mooie en leerzame board.Héél véél succes met je nieuwe baan en alle geluk en succes voor de toekomst!!!!!BEDANKT!!<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonde zonde en nog eens zonde<BR>teebee wat we nu lezen dat valt ons erg zwaar<BR>maar wel begrijpelijk <BR>wij bedanken je voor het starten van deze site en voor al het goede wat jij voor de sat liefhebber hebt gedaan<BR>wij hopen dat je zo af en toe toch nog van je laat horen met een posting<BR>verder heel veel suc6 gewenst met je nieuwe baan en bedankt voor al wat jij voor ons hebt betekend<P>nog 1 vraag aan jou mail mij dit antwoord aub <BR>zou ik misschien mogen weten bij welke grote sat speciaalzaak jij nu je kennis gaat delen<BR>heel veel suc6 en bedankt<P>nowtv@planet.nl<BR> cool.gif<P><P>------------------<BR> felix.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,<P>Jammer als dingen zo lopen, maar ik denk een juiste beslissing. Je hebt nu wel de eer maar niet meer het gezeik. Bovendien denk ik dat je in Uden bij Marc een perfecte toekomst tegemoet gaat, zal je daar zeker nog ontmoeten.<P>Nogmaals bedankt voor alle inzet,<P>Daan<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

teebee bedank dat je jou kennis met ons hebt gedeelt op dit uitstekend board.en hopen dat je goed terecht komt bij je nieuwe werkgever en veel geluk in de toekomst.<BR> gr django<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,<P>Hartelijk dank voor je enorme inzet voor onze prachtige hobby. Veel succes met je nieuwe job. <BR>Met het aanstellen van de huidige mods blijft het board in goede handen.<P>Suc6 en tot ziens en of lezens ;-)<P>EasySat<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste TeeBee,<P>Heel veel succes bij je verdere werk.<BR>Ik denk dat dat wel goed komt.<P>met vriendelijke groet,<BR>Jan.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by mail1234 (edited 01 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja er valt weinig aan toe te voegen, ook ik wens je veel succes toe met je nieuwe job .<BR>Ik denk dat ik je (scherpe)reacties ook zal missen smile.gifsmile.gifsmile.gifsmile.gif<BR>Zonder dollen, ik vond het altijd prettig om hier rond te surfen , en zal dat zeker blijven doen . CU.............<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal moeilijk, zo niet onmogelijk, zijn en worden om een kanjer zoals jij te vervangen. Maar met zijn allen gaan we ervoor. <P>Voor mij was en blijf je zeker SIMPLY THE BEST.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik ff met vakantie, gaat Teebee er van tussen. Kom je nog wel eens tegen bij je bij je nieuwe job. Waai daar zo af en toe eens binnen.<BR>Een ding heb je bereikt, je bent een bekende Nederlander geworden in het Sat gebeuren.<BR>Tja hopelijk ben je niet degene die nu abonnementen moet gaan aanprijzen, want dan kom je in in psychische knoop.<BR>Bedankt voor je werk, ook in de tijd lang voor dit board bestond<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...