Ga naar inhoud

Enigma2 Kanalenlijst Januari 2015 NL

bobbejaans

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem, sat 4.8 east zijn bij mij alle zenders grijs, ik heb de lijst al eens opnieuw geupload, dan de stekker eruit getrokken maar geen succes, ik heb dreamset gebruikt, dreamedit maar het blijft grijs.

Een nieuwe sat lijst erin gezet, maar geen succes.

ook 7 oost is grijs, de rest zijn wel goed.

Wie weet de oplossing  :whistle:

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

•  

Hallo,

Ik heb een probleem, sat 4.8 east zijn bij mij alle zenders grijs, ik heb de lijst al eens opnieuw geupload, dan de stekker eruit getrokken maar geen succes, ik heb dreamset gebruikt, dreamedit maar het blijft grijs.

Een nieuwe sat lijst erin gezet, maar geen succes.

ook 7 oost is grijs, de rest zijn wel goed.

Wie weet de oplossing  :whistle:

Hoi
  • Lijkt erop dat je schotel niet naar 4.8 east en 7 east draait ,welke instellingen gebruik je ,usals of handmatig bv astra 1 op 1 astra 3 0p 2
  • om te testen of je rotor draait ,stem af op een nederlandse zender ,ga dan naar 4.8 east ,zenders blijven grijs ga terug naar nederlandse zender ,heb je meteen beeld dan heeft tie niet gedraaid, of laat iemand is kijken of de schotel draait als je afstemt op 4.8 east

Dreambox 800 HD SE V2

Dreambox 800 HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Motor draait wel, ik kan alles benaderen, alleen in de zenderlijst zelf staat 4.8 oost als grijs, ik kan daar geen zender uitkiezen.

Als of ze niet bestaan, de rest van de zenderlijst zijn ze allemaal wit.

mvg,

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de lijsten erin gezet, ik krijg na inlezen alleen nog maar 19,2 (Bobbejaans-Enigma2-Kanalenlijst.NL-13.0E-19.2E-23.5E-28.2E-11.01.2015.zip gedownload).

Ik heb nu de oude lijst er weer in, die werkt wel weer.

Toch bedankt voor de moeite! Indeling zag er goed uit!

DM800 - Visiosat BigSat - 4LNB's (Astra 1,2,4 & Heet vogeltje)
2x DM800HD - Pli img.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opeens werkt het, raar maar het werkt naar een crash :-)

alvast bedankt,

Michel

aangepast door michel130
  • Like 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen