Ga naar inhoud


Inlog problemen bij Canal Digitaal


rolandroland

Aanbevolen berichten

Heb eerder problemen gehad met het inloggen bij Canal Digitaal. Ik moest toen de klantenservice bellen om een nieuwachtwoord te kunnen verkrijgen. Nu heb ik wederom problemen met inloggen omdat ik mijn gebruikersnaam niet meer wist. Ik log dan ook vrijwel nooit in. Nu wilde ik opnieuw het wachtwoord aanvragen. Vervolgens staat er bij "uw wachtwoord is verzonden" maar helemaal niets in mijn mail box. Dat was de vorige keer ook exact zo het geval. Ook in de spambox van Gmail valt niets te vinden. Dus ik kan niet meer inloggen. Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik wil ze nu een e-mail sturen maar dat lijkt niet mogelijk te zijn omdat je verplicht bent ingelogd te zijn om een e-mail te sturen! Dus niet abonnees kunnen niet eens een e-mail sturen naar Canal Digitaal?!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inmiddels heb ik een e-mail na vele tijd mogen ontvangen. Ik heb de optie gekozen geen toegang tot mijn e-mail adres. Ik moch overigens geen ander e-mail adres opgeven! Alleen het e-mail adres wat bekend stond. Dat heb ik gedaan en vervolgens kreeg ik alsnog een e-mail. Maar ik blijf er bij dat mensen die geen abonnee zijn geen e-mail kunnen sturen niet echt klantvriendeijk vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toch een andere ervaring met Canal Digitaal. Ik had een CD-kaart gekocht en via een reseller laten activeren. Het beeld was eigenlijk direct in orde. Omdat ik wat vragen had heb ik via de website een mail gestuurd ondanks dat ik nog geen klantnummer had. Ik heb daar een prima reactie op terug ontvangen. :)

aangepast door hada59
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel providers testen tegenwoordig of het reply adres van een email wel geldig is. Zo heeft Gmail de eigenschap om mails die verzonden worden met een noreply@ als afzender gewoon weg te gooien. Die zie je dus ook niet in je spambox. Ik weet niet of CanalDigitaal een dergelijke afzender gebruikt, maar dan zie je de mail nooit in je inbox.

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

@jako87,

 

ik heb ook een gmail account en krijg dus inderdaad noreply mails van canaldigitaal deze komen bij mij gewoon binnen dus als dit niet het geval is bij jou denk ik dat het aan je instellingen ligt ik krijg hier netjes iedere maand ook gewoon de nieuwsbrief binnen

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...