Ga naar inhoud


KRIJG op mijn nieuwe LG 32 inch type 561V geen contact met satellitereceiver


mehdi

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wie kan mij adiviseren over het feit dat ik na inschakeling van de LG tv 561V en de SAB reicverer TITA 1 HD 3606. Slechts de informatie op het beeldscherm krijg NIET GEPROGRAMMEERD 

 

Een week gelegen heb ik onze eerst SMART TV ook van LG 580V ook met een SAB receiver zoals bovenomschreven connectie laten maken. Ik ontvang zonder enig probleem Badr 3, Hotbird en Astra 1. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik en heb ook geen melding gekregen dat het toestel NIET GEPROGRAMMEERD is.

 

Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Wie kan mij ff helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je tv start op in tv modus, druk op "input" bovenaan op de afstandsbediening en kies de ingang waar de satelliet ontvanger is aangesloten. De ingang waar signaal op is licht op, dat is bijvoorbeeld HDMI 1 of 2 of de scartingang EXT.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...