Ga naar inhoud


Set top box naar basis pakket


manitou

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Het Set Top box pakket verdwijnt per 1/4/2016.

Ik heb op het moment dit Set Top Box pakket aangevuld met het HDTV pakket à 5,00 euro/maand.

Ik heb nu een aanbod gekregen van CD om het STB pakket te wijzigen naar het basis pakket à 10,00 euro per maand en waarin er extra zenders zitten.

Dit basis pakket is dus niet gelijk aan het "basis pakket HD" van 17,95 euro heb ik al gemerkt want ik vindt in dit basispakket bijvoorbeeld geen Veronica en RTL8 (SD & HD) of SBS9 terug ?

Dus ik vraag mij nu af of deze zenders uberhaupt gaan ontbreken wanneer ik overschaken naar het basis pakket (niet basis HD)?

Ik ga dus ook geen basis pakket (geen basis HD) nemen aangevuld met HDTV pakket want daar zitten dan weer dubbele HD zenders in.

Indien er geen RTL 8 en Veronica in het basis pakket van 10 euro zitten dan moet je om alle zenders te kunnen blijven zien uiteindelijk overschakelen naar het Basis HD pakket, niet ?

 

groet, W.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de reply.

Ben je zeker dat je alle publieke en commerciele zenders kan ontvangen met het basis pakket van 10 euro?

 

Zie onderstaande link :

http://www.canaldigitaal.nl/overlay/extra-zenders-basis-pakket/

 

Zoals eerder gezegd vindt ik bijvoorbeeld geen Veronica en RTL8 terug in dit overzicht.

En wat met FOX en SBS9 ?

Die twee laatste zijn welliswaar ook niet te ontvangen met het STB pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, je krijgt alle publieke en commerciële zenders in HD of bij gebrek aan HD in SD.

De link die je plaatst verwijst naar de extra zenders die je krijgt als je overstapt naar dit actie abonnement.

FOX en SBS9 zitten ook in dit actie pakket.

Althans bij mij, maar ik krijg ook de HD zenders op een tweede en derde kaart en daar blijk ik vrij uniek in te zijn daar de reacties hier op Sat4all eenduidig beweren dat er op de tweede en derde kaart alleen SD zenders worden doorgegeven en bij gebrek aan SD de HD zender wordt doorgegeven.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag het basispakket geactiveerd en bevestiging ervan gekregen via mail.

Ook bevestiging dat er een activatie van de smartkaart heeft plaatsgevonden.

Ontvanger een tijdje op SBS6 HD gezet maar zie nog geen verschil met vroeger, m.a.w. ik heb nog geen SBS9 en FOX.

Zou het kunnen dat de activatie van het pakket pas op een weekdag tijdens de kantooruren gebeurt?

Gr, W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben verbaast.

Op zondag een mail krijgen van CanalDigitaal is heel bijzonder of het moet een geautomatiseerde email zijn.

Maar niets is onmogelijk, CanalDigitaal verrast me wel meer, helaas niet altijd in positieve zin.

 

Je kan nog proberen om een activatie van je kaart aan te vragen op de site van CanalDigitaal.

Heeft dit geen effect kan je nog de stroom van je decoder afhalen en de decoder na enige minuten opnieuw opstarten.

Werkt dit ook niet kan je morgen even bellen met de jongens/meisjes van CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij duurde het ook enige dagen voordat het allemaal werkte, misschien pas op het einde van de maand (?) want de 5 euro voor de HD kanalen waren al betaal voor die maand.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Vraagje aan de mensen die al zijn overgestapt , heb vandaag ook het aanbod in de mail gehad ,en zit met dezelfde abonnement als Manitou , nl. het stb pakket met Hd aanvulling a € 5 per maand.

Met deze upgrade naar het basispakket worden dan de twee andere abonnementen automatisch geschrapt ?

Ben ook niet van plan om dan nog extra voor het hd pakket te betalen ,of heeft u dit nog telefonisch moeten wijzigen.

Vind het geen verkeerde actie, als de € 5 komen te vervallen voor het HD pakket , wordt het toch iets goedkoper  :D .

VU+duo , 320 Gb extern ,wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan de mensen die al zijn overgestapt , heb vandaag ook het aanbod in de mail gehad ,en zit met dezelfde abonnement als Manitou , nl. het stb pakket met Hd aanvulling a € 5 per maand.

Met deze upgrade naar het basispakket worden dan de twee andere abonnementen automatisch geschrapt ?

Ben ook niet van plan om dan nog extra voor het hd pakket te betalen ,of heeft u dit nog telefonisch moeten wijzigen.

Vind het geen verkeerde actie, als de € 5 komen te vervallen voor het HD pakket , wordt het toch iets goedkoper  :D .

voor hoelang dan veranderd weer alles

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan de mensen die al zijn overgestapt , heb vandaag ook het aanbod in de mail gehad ,en zit met dezelfde abonnement als Manitou , nl. het stb pakket met Hd aanvulling a € 5 per maand.

Met deze upgrade naar het basispakket worden dan de twee andere abonnementen automatisch geschrapt ?

Ben ook niet van plan om dan nog extra voor het hd pakket te betalen ,of heeft u dit nog telefonisch moeten wijzigen.

Vind het geen verkeerde actie, als de € 5 komen te vervallen voor het HD pakket , wordt het toch iets goedkoper  :D .

Zie berich #7, bij mij verviel de stb en 5€ HD abonnement een maand later

aangepast door Its_Johan

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie berich #7, bij mij verviel de stb en 5€ HD abonnement een maand later

 

Thx voor de reply , denk dat ik het maar doe , weggaan bij canaal digitaal is helaas geen optie omdat ik in een buiten gebied woon zonder kabel.

Ben ook wel tevreden van satelliet ivm de keuze uitgebreidheid van zenders  :)

VU+duo , 320 Gb extern ,wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...