Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 ik heb een tijdje terug mm freeseca geladen. dit werkte zeer goed zo het ook mogelijk zijn de resterende coderingen van sleutels te voorzien zonder dat ik hiervoor een kaart benodig? zoja hoe zou zoiets gemaakt kunnen worden? alvast bedankt voor jullie reacties. groet chris
prutsie Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Nee, in deze versie zit alleen een seca emulator. Irdeto, Betacrypt, Viaccess, TPS-crypt en Nagravision kan je dan dus wel vergeten. Het is een leuk speledingetje zo'n emulator maar ik zou er gewoon Pentacrypt 1.08 inprogrammeren en dan met een x in 1 kaartje kijken. dan heb je wel alle bovenstaande coderingen. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 bedankt voor je reactie. de reden waarom ik de bovenstaande vragen stelde is de volgende ben namelijk zelf niet in het bezit van een kaartschrijver en waarschijnlijk zeer vele andere mensen ook niet. Waardoor dit op de bovengenoemde manier een zeer goede weg zou zijn óm zonder daar iedere keer iemand te moeten vragen de benodigde files op mijn kaart te schriijven.Deze eenvoudig weg op het module te zetten.Want de genoemde kaarten progameer aperaat valt hierdoor natuurlijk weg. Misschien hebben hier al meer mensen over na gedacht of het bestaat al ik zou in iedergeval op die manier goed geholpen zijn en vele anderen met mij denk ik. groet chris
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen