Ga naar inhoud


Adult-X


Gast

Aanbevolen berichten

Adult-X weg? Ik kreeg geen testbeeld meer. Er zit wel een kanaal "X-zone" maar dat lijkt alleen seca. Gelukkig zijn er nog wel testbeelden op de hotbird smile.gifsmile.gif <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


vannacht zag ik dat adult x gewoon beeld gaf(seca) maar het vreemde is dat het zelfde beeld ook op x-zone te zien was (seca)<P>helaas heb ik niet gekeken of adult x ook op irdeto uitzond. mischien kan iemand anders dit bevestiggen.<P>gr.<P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de teletekst van het info kanaal van C+ wordt gemeld dat X-zone AdultX gaat vervangen. X-zone zal eerder starten dan AdultX tot op heden deed. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

x-zone (Adult-x) werkt bij mij niet meer (ook niet na 00:30 uur). Ik heb een Nokia 9500 MM irdeto. Heeft iemand de laatste (nieuwe) CRD file voor een ACS 1.6 smartcard.<BR><p>[This message has been edited by WheppUser (edited 05 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Avond!<P>@ WeppUser: Stond hier in deze thread niet ergens dat X-zone in SECA te zien was? Heb jij zo'n 9500 die ook SECA kan ontvangen??!! cool.gif<P>@ All:<BR>In ieder geval was het met RDV (Adult X) in D2Mac afgelopen. Die kapten ermee. En aangezien het D2Mac signaal gewoon via Astra als "Digitaal" te zien was in Irdeto, kun je ervan uitgaan dat dit binnenkort inderdaad verdwijnt of al verdwenen is...<P>We zullen zien. Wanneer X-zone van dezelfde kwaliteit is als Adult X, dan kun je beter een abootje op SCT of S*xClub nemen. Dan hoef je in ieder geval niet je video in elkaar te rammen omdat je denkt dat de videoband kapot is...<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zend adult x niet meer in irdeto uit. dus een nieuwe .crd zal je niet helpen.<BR>helaaaas !!!!<P><BR>gr.<P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond kwam X-zone bij mij alleen nog maar in SECA binnen, zowel op de oude AdultX transponder als op de nieuwe transponder.<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

na dat ik mijn decoder opnieuw heb laten in lopen ben ik aldutx kwijt en zie ik geen x-zone meer in mijn zap lijst hoe kan dit<BR>oja ik heb het hier over mijn philips dst5816<BR>(sega)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een paar avonden naar X-zone gekeken, ze zenden vanaf 22:00hr uit in seca. Als je alleen Irdeto hebt mis je niet veel want de video's die zie lieten zien zijn allemaal al grijsgedraaid op Canal+. Adult-X had tenminste nog wat vers amateur vlees op de plank! mmmh Weer zo'n misser van C+ om Adult-X te verbannen? voor mij wel<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep moet SECA zijn in plaats van sega<BR>maar ben ik soms de enige die dit probleem heeft of zijn er nog meer mensen die daar last van hebben<P>groeten fred<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...