Ga naar inhoud


Wie kan mij op weg helpen met het programeren van een delta twin cam?


Aanbevolen berichten

Hi,

even gezocht, en die programmeur zou ook gaan, om een delta cam te programmeren. Iemand met deze ervaring?

post-40019-0-53226900-1442267627.jpg

Wie heeft hier ervaringen mee? Deze gaat niet via rs232 omzetting.

tips welkom.

 

post-40019-0-53226900-1442267627.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij lukte dit met de 1.38 loader ,de rest lukte ook niet.

Moest wel een tiental keer opnieuw beginnen omdat de install niet doorliep naar 100 percent

Wel de schakelaar pas aanzetten na het selecteren van de bin file.

De loader eens uitvoeren als administrator helpt ook soms

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

even gezocht, en die programmeur zou ook gaan, om een delta cam te programmeren. Iemand met deze ervaring?

attachicon.gifuni programmer.jpg

Wie heeft hier ervaringen mee? Deze gaat niet via rs232 omzetting.

tips welkom.

die gebruik ik ook

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met succes? Ik heb deze besteld, omdat deze wel gemakkelijker zou zijn.
Intussen overeengekomen met de verkoper, dat ik module en programmer terug mag sturen, en gaan ze zien of er iets verkeerd is.

Het kan dus tijdelijk stil zijn, dit topic, maar ik beloof je het vervolg.

Maar nog op een andere desktop met windows 7 geprobeerd en wederom een foutmelding.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met succes? Ik heb deze besteld, omdat deze wel gemakkelijker zou zijn.

Intussen overeengekomen met de verkoper, dat ik module en programmer terug mag sturen, en gaan ze zien of er iets verkeerd is.

Het kan dus tijdelijk stil zijn, dit topic, maar ik beloof je het vervolg.

Maar nog op een andere desktop met windows 7 geprobeerd en wederom een foutmelding.

alles lukte hier heb met deze usb programmer.

alles samen duurt dit een 2 tal minuutjes

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

net de cobra 1.90 erin gegooid met loader 1.38.

werkte probleemloos op WIN 10

aangepast door thierry
  • Like 1

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien toch iets verkeerd, dat zal de technici van de verkoper wel uitzoeken, als ik deze terug stuur.

Maar die unicam basic programmer, zit wel een beetje verwarring in, hou je de schakelaartjes zet.
Maar ik begrijp, aansluiten op een vrije usb poort, en als die juist gaat, ziet de computer hem als verwisselbare schijf.

Je plaats de benodigde (in mijn geval) de bin in deze verwisselbare schijf. Dan doe je hardware uitwerpen, steek de programmer in de delta cam en deze in de pcmcia module, sluit aan op de computer, en zet eerst de spanning aan naar de programmer en dan naar de pcmcia adapter.

Als alles afgelopen is, zie je aan de ledjes, moet je de spanning van de pcmcia module uitzetten, de programmer, en kan je alles los koppelen.

Snap ik het?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de unicam basic programmer binnen gekregen, met een verkeerde usb kabel, maar als bezig zijn met computers, gelukkig de juiste usb kabel gevonden. Alles gedaan, zoals uitgelegd op de site, en uiteindelijk, ik heb de cobra versie erop gekregen die ik wenste  :) .

Nu weet ik al, dat de delta twin cam, werkt en technisch in orde is  :) .

Maar nu de hamvraag, is er iets mis met de andere programmer, of doe ik het telkens op iedere computer verkeerd? :confused:

Omdat ik weet, dat een cam niet nodeloos moet geherprogrammeerd worden, als die werkt, ga ik het nu niet nog eens proberen.

Misschien best nog even contact opnemen met de verkoper, of wat denken jullie? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

dus lichtjes uit modul en terug in en begint.

Ik nodig je eens uit, om dit te komen demonstreren, want tot nu toe lukt het me nog steeds niet, en doe ik het nu met de programmeur zoals ik in foto toon.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...