Ga naar inhoud


Leuke site met leuke keys


Sjaak

Aanbevolen berichten


Hallo Pipo,<BR>wat is dit nu voor een reactie,<BR>ik bepaal zelf wel waar ik tijd voor heb of niet !!!<BR>Ik bedoel alleen maar: als iemand al een link plaatst, laat het dan wel een beetje up-todate zijn !!!<P>P.S. Gratis naar Canal+ kijken is ook makkelijk he.<P>vr.gr. charel (Canal+ abbonnee)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als dit hier zo verder gaat zal ik mijn site ofwel sluiten of wel beveiligen en alleen nog mensen toelaten die het respecteren hoeveel werk dit allemaal is en geen ondankbare gekken.<BR>En trouwens als jij abonnee bent heb je die keys toch niet nodig.<BR>Als jij betaald natuurlijk he .<BR>Want iedereen kan abonnee worden zeer simpel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Pipo,<BR>had al zo'n voorgevoel dat die site van jou was (gezien je agressieve reactie).<BR>Van mij mag je hem rustig sluiten, aan een site met keys van ruim één maand geleden heeft niemand iets, wat er verder nog op staat heb ik niet naar gekeken, effe weinig tijd.<BR>Verder, als je zo weinig tijd hebt, kijk dan eens op: <A HREF="http://www.geocities.com/keypage1/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/keypage1/</A> <BR>of op:http://devoy.da.ru/.<BR>Staan ze wel uptodate (bijna dagelijks).<BR>Trouwens wie denk je wel dat je bent om mij een ondankbare gek te noemen, jij arrogante niet tegen kritiek kunnende PIPO !<P>Hier wil ik het verder bij laten, en Sjaak let in het vervolg een beetje op voordat je iemand iets adviseert.<P>"Sluiten dit topic, heeft verder toch geen zin meer".<P>vr.gr. charel.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

K****R (je had hier ook kunnen zeggen Ga toch weg) TOCH OP E I K E L<P>Maar beter had je hier natuurlijk niets kunnen zeggen. <P>------------------<BR> clowncry.gif <p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 05 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Charel<P>Ik zou als ik jou was eens goed lezen wat PIPO zei. Als je er tijd voor hebt mag je ze wel updaten & die Kyes die daar staan zijn Gratis Lijkt me een normaal antwoord. Die site die jij gaf was ook niet up to date dus kan je sjaak ook niks verwijten.<BR>En schelden en kankeren doen we hier niet. <P>Groetjes Avalon<P>To the WEBMASTER remove user CHAREL<P> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

MM ik wist niet dat dit zo’n heftige reactie teweeg zou brengen.<BR>Mijn gedachte van dit board was mekaar op de hoogte houden [ toch ]<BR>en de ene keer is de ene site wat sneller en een maand later de ander ??<BR>Maar laten we eerlijk zijn HET BLIJFT EEN HOBBY!!<P><BR>Groeten Sjaak. frown.giffrown.giffrown.gif <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

In alle bescheidenheid, de discussie gaat sterk richting rubriek ZZz... .Dit is geen nieuws of info meer. Verhuis het geheel dan even naar de rubriek hieronder.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou nou !!! de enige reden dat de website van Pipo niet helemaal up to date is komt doordat er HARD word gewerkt aan een nieuwe layout die tevens wat makkelijker is in het onderhoud, en als het om uptodate keys gaat zeker in het Irdeto verhaal dan kun je haast 24 uur per dag de site updaten en daar heeft NIEMAND tijd voor zeker niet als je overdag ook nog eens moet werken voor de kost.<P>SatTurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan heb ik hier dan nog een laatste overdenking aan jullie allen....<P>Ten eerste is het up to date houden van een site een vermoeiende klus zeker op dit kennisgebied.<P>Ten tweede moet je respect hebben voor de mensen die daar vrijetijd in steken.<P>Ten derde moet je zeker niets iets gaan afkraken wat niet van jezelf is.<P>Ten vierde je moet niet naar die site gaan, er wordt hier een link gelegen naar die site. Als je het maar niets vind ga je er gewoon niet meer heen.<P>en als laatste en voor mij zeer zwaarste punt.<P>Je gaat zeker niet woorden gebruiken op Sat4all, hoe je ook misschien in je gelijk staat, welke zeer stuitend en grievend kunnen zijn voor mensen. Dus Pipo, je weet dat ik je hoog heb zitten, maar dat ene woord wil ik hier van jou maar ook van anderen NOOIT meer zien, hoe kwaad je ook bent.<P>Satwatcher.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...