Ga naar inhoud


Hoe moet ik mijn nieuwe Satlink WS-6908SE instellen?


Louisk

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb sinds kort een Satlink WS-6908SE. Ik ben hem aan het testen, maar heb moeite met enkele instellingen voor Nederland.

Wie kan mij vertellen wat ik moet instellen bij:

TP num.

frequentie (niet LNB lage en hoge frequentie)

Symboolfrequentie

polariteit

22K toon

Lengtegraad

 

Ik had vandaag een zeer goede ontvangst op beide balken bij de TP-scan, maar voor ontvangst op de televisie moest de schotel toch iets gedraaid worden waarna de ontvangst van de Satlink onvoldoende was. Kennelijk zijn er instellingen niet juist

 

Alvast dank voor een antwoord.

Louisk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vraag over deze meter.

Ik begrijp dat je met deze meter niet op het display dvb-s2 hd kanalen kan bekijken enkel dvb-s

Maar kan je er wel dvb-s2 kanalen mee afstellen op de schotel bijvoorbeeld zeg maar npo1 hd of zo roep maar wat.

Ik bedoel je wilt op de schotel de astra3 lnb afstellen kan je met de Satlink WS-6908SE wel de astra 23,5 op de schotel opzoeken en goed zetten nu zal dat nog gaan omdat er nog dvb-s op zitten maar als die verdwenen zijn in de toekomst is die dan nog bruikbaar.

Zo wie zo is die vraag voor alle satellieten hoe zit dat kan je er enkel mee dvb-s mee opzoeken op de schotel ??

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...