IPTVNL Geplaatst: 18 juli 2016 Delen Geplaatst: 18 juli 2016 Ik heb vroeger altijd de Zgemma H1 ontvanger gehad. Nooit had ik problemen met het signaal (netjes 98%)Echter heb ik nu enige tijd de Zgemma H2 in bezit. Het viel mij op dat het signaal op deze box niet hoger als 29% gaat. Heeft dit er mee te maken dat ze geen Samsung tuners gebruiken ? Hebben misschien anderen mensen ook last van signaal verlies ? ik heb een splitter er tussen. Bij de H1 was dit geen enkel probleem. Met de H2 wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 19 juli 2016 Delen Geplaatst: 19 juli 2016 Drivers van diverse boxen bepalen de output die opgevraagd wordt door de firmware. Is helemaal geen exacte waarde.. Zoals Sjaak(k) zegt, zolang je beeld prima is, geen enkel probleem... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 19 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2016 Wat ik raar vind is dat ik altijd strak beeld heb gehad met de H1. Nu met de H2 heb ik af en toe storing. Niks is veranderd in huis. Alleen de box zelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 19 juli 2016 Delen Geplaatst: 19 juli 2016 Tsja.. Het blijft wel een 'penny & dime' apparaat.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 20 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2016 Ik zal gaan overstappen op iets anders. Van DVB-S naar DVB-C schakelt echt dramatisch. Hij heeft soms 2min zwart beeld voor dat hij 'm lockt. Daarbij heb ik zo nu en dan last van veel storing op de kabel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 20 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2016 Daar had ik me vooraf al goed over ingelezen op de diverse forums, daarom heb ik juist de H.2H gekocht die deze switch problemen niet heeft. Voor de prijs hoef je het niet te laten die is zelfs nog goedkoper als zijn voorgangers. Mijn pa heeft ook de H.2H ook deze problemen. Ik denk dat u net mazzel heeft met de box. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 juli 2016 Delen Geplaatst: 20 juli 2016 @Sjaak(k) Met 'penny & dime' bedoel ik hier dat de fabrikant niet echt hard loopt om bugs in de drivers op te lossen.. Het wil niet zeggen dat het apparaat daarmee ook 'bagger' is. Je moet alleen geen support verwachten! Het is bij die OEM bakkers meer 'even een nieuw appraat ontwikkelen', gauw op de markt en de voorgaande versie vergeten... Net als bij Canal Digitaal... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 20 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2016 Welke image staat daar op? De default image ATV werkt voor geen meter, met open pli 4.0 werkt hij perfect. De nieuwste image wat ik vorige week van de site van Openpli kon krijgen. Zelfde probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 20 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2016 Deze week krijg ik een Xsarius Pure HD te leen (DVB-C).Eens even kijken hoe dit beestje het doet. Enorm weinig over te vinden op het internet, ben benieuwd ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 20 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2016 Echter wel een H2.H triple tuner, waarvan de verschillende tuners erg moeilijk met elkaar samen willen werken. Als je weinig switched tussen DVB-C of DVB-S is dit helemaal geen punt. Als je wel veel switched is het een drama. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 20 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2016 OScam. Ik heb het probleem nog niet kunnen vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IPTVNL Geplaatst: 21 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2016 Xsarius pure HD nu 1 dag in bezit. Probleem 1. was dat enkele Openpli images softcam problemen gaven. De kanalen werden netjes gedescambled. Echter bleef het beeld op zwart. FTA kanalen deden het wel. Na 1 uur verschillende images te hebben geflashed ( oudere Pli images) had ik er een te pakken waarvan de sofcams correct werkte. Probleem 2. dit kleine doosje word 85 a 90 graden. Iets wat te heet voor enkel een DVB-C tuner. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen