Ga naar inhoud


Cool tv guide


Gelders

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

waarschijnlijk ligt dit aan je skin.

 

Je gebruikt er eentje die ook het live beeld weergeeft in een kleinere rechthoek.

 

Als je een skin gebruikt die dit niet doet ga je een groter beeld krijgen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

cooltvguide is niet aangepast aan HD skins, en de maker blijkt dit niet te willen oplossen. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem zojuist opgelost en getest, loop weer als een zonnetje zoals het altijd is geweest.

Met dank aan partner website openpli.org met de

Cool TV Guide 1920x1080 full screen skin V2

 

aldus weer geweldig...

inderdaad, net ook gezien dat iemand van de vu+ community, de cooltvguide skin heeft aangepast. :)

 

 

 dat er een knop bij zit om te kunnen zoeken in de gehele epg looptijd naar een favoriete programma

aha, de coolsearch, is inderdaad nog  het enige wat nog ontbreekt in de gmepg van pli.

ter info; je kan in de gmepg wel dagen vooruit kijken door de blauwe toets lang te drukken. ;)

 

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, net ook gezien dat iemand van de vu+ community, de cooltvguide skin heeft aangepast. :)

 

@dirocca WAAR staat dit???

 

 

aha, de coolsearch, is inderdaad nog  het enige wat nog ontbreekt in de gmepg van pli.

ter info; je kan in de gmepg wel dagen vooruit kijken door de blauwe toets lang te drukken. ;)

 

@dirocca Ok, maar even tekst invoeren gaat mijn inziens wel een heel stuk sneller!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, deze tip had ik dus gelezen en uitgevoerd, maar snap niet waarom dit niet gewoon aangepast kan worden en dan in de feed te zetten

omdat de maker van cooltvguide (coolman) dit moet doen, en deze vertikt het om dit te doen(ik heb hem dat

verschillende keren zelf gevraagd). ;)

is ook de reden waarom ik nu de gmepg van pli gebruik, gewoon uit principe.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er dan wel een reden voor zijn want eigenlijk was/is deze app natuurlijk geweldig maar er moet nu wel zelf wat worden gedaan en dit gaat niet iedereen lukken... Maar als de Gmpepg ook een zoek search knop en het laten vervallen van al die opname icoontjes kerstboom aanpast kan cool tv epg wel weer weg

aangepast door Gelders
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal er dan wel een reden voor zijn want eigenlijk was/is deze app natuurlijk geweldig maar er moet nu wel zelf wat worden gedaan en dit gaat niet iedereen lukken... Maar als de Gmpepg ook een zoek search knop en het laten vervallen van al die opname icoontjes kerstboom aanpast kan cool tv epg wel weer weg

die opname icoontjes zijn weg (heb ik voor gezorgd ;) ), ik vond dat ook bijzonder storend, je kan nu

kiezen iconen zichtbaar of niet.

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...