Ga naar inhoud


pink plus fta,waarom?


Gast

Aanbevolen berichten


Ik denk dat het meer te maken heeft met de afgelopen ontwikkelingen in Joegoslavie.<BR>Geniet nog even, want dit zal volgens mij niet zo blijven.<P>Groet,<BR>Mard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben de studio van pink plus in de brand gestoken en omdat daar de verkiezingen zijn en nu het begin van debatten enzo daarom<BR>Maar als die studio weer opgebouwd is zal de code er wel weer in komen ......<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht geinformeerd!<BR>Niet Pink is in de brand gegaan maar RTVS vandaar dat de eerste uitzendingen van de Servische staatsomroep via Pink plus gegaan zijn. Je kan mij geloven want ik stond erbij op het moment.<BR>De directie van Pink plus heeft besloten om voorlopig FTA uit te zenden voor de diverse emigranten die dan op de hoogte kunnen blijven van de nieuwe gebeurtenissen in Servie.<BR>Ook is het station gebruikt als extra uplink (feed) voor diverse westerse radio en televisie kanalen zoals de VRT en NOVA (NPS)<BR><P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt als een bus....<BR>Ik dacht eerst dat Pink Plus zelf in de fik stond maar bleek inderdaad RT*** te zijn...<BR>Sorry.....<BR>Groetjes<BR>Ruud.<BR>PS<BR>Draait die nieuwe studio alweer of zijn ze nog steeds bezig met de opbouw???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT is dat nu???<BR>RT*** word geweerd????<BR>R T S T V moet daar staan en heeft niets met die zaak in Uden te maken....<BR>Radio Televisija Serbija TV<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de Servische studio is zwaar beschadigd en de brand is zo geweest dat je er niet dichter bij als 100 meter kon komen om zelf niet gegrild als een sate te worden.<BR>Er zijn wel meerdere studio's in belgrado waar RTS van kan uitzenden.<BR>Ik denk dat dit wel een 6 maanden kan gebeuren als alles weer werkt bij hun.<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reden van sterretjes is dat de drie letters achter elkaar de naam is van een satboer en deze gecensuurt zijn ivm de non commerciele weg die wij willen bewandelen op het board.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...